7 Ağustos 2020 Cuma

Uyumun Bir Diğer Adı: Lacivert ve Kırmızı

Siyah beyaz birbirini nasıl tamamlıyorsa bana göre kırmızı ve lacivertte en az onlar kadar birbirine yakışıyor.
Ben de bu iki rengi birlikte giymeyi çok seviyorum. O nedenle Shein sitesinde görüp bayıldığım yeni lacivert elbisemi kırmızı çanta ve ayakkabılarımla kombinledim. Çantamı da uzum zamandır takmamıştım, birlikte pek yakıştılar. Kombin benim çok hoşuma gitti doğrusu, siz ne düşünüyorsunuz?

Bu arada 3QRebel kodunu kullanarak Shein sitesinde %15 indirimli alışveriş yapabilirsiniz. Harika yazlık parçalar var!









I love dresses and i need the new ones everyday :) I found that pretty, navy dress on Shein. I like Shein dresses. There are a lot of color, print and style options. I need all of them in my wardrobe!

By the way don't forget to use 3QRebel code to get 15% off on your Shein orders.

Dress Shein Elbise

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...