25 Eylül 2020 Cuma

İkili Takım

Scroll down for English

İkili takımları ne kadar sevdiğimden sık sık bahsediyorum. Gözüme hoş gelen bir modele denk geldim mi kaçırmamaya çalışıyorum. Bu ikili takımı Shein sitesinden alabilmek için yaz başından beridir bekliyordum. Ne zaman almak istesem hep stokları tükeniyor ve yetişemiyordum. Almak da yaz sonuna kısmet oldu. Tabi daha pek çok yaz benimle olacağı için yaz başı ya da sonu alışım pek de önemli değil :)

Bu arada 3QRebel kodu ile Shein sitesinde %15 indirimli alışveriş yapabilirsiniz.







I like two piece suits so much. They are easy to wear and look stylish. I was trying to buy this set since beginning of the summer but it was sold out at Shein. It is in stock now and i got it finally, yay. I like it so much. By the way, don't forget to use '3QRebel' code to get 15% off on your Shein orders.

Dress Shein Elbise

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...