20 Nisan 2023 Perşembe

MİGROS İndirimli Ürünler, Çeyiz Alışverişi 2023

Migrosa sadece gıda alışverişi için mi gidiyorsunuz yoksa sizde benim gibi soluğu ilk züccaciye bölümünde mi alıyorsunuz? Ben özellikle kupa ve kahve fincanlarına asla doyamıyorum, radarım hep yeni modeller, değişik ürünler için açık! Migrosun da özellikle yeni kupa getirmede üstüne yok. Piyasaya göre fiyatları biraz daha uygun oluyor genellikle. Tabi ben fincan kupa dedim ama tencere de var yemek seti de. Özellikle yazlık, baharlık çok güzel ürünler gelmiş, hazırsanız videoya tıklayın ve benimle Migros marketi keşfedin!







1 yorum:

the creation of beauty is art. dedi ki...

Cute mugs and cups are always so hard to resist! These look fantastic.
the creation of beauty is art.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...