23 Nisan 2023 Pazar

Mudo Concept Mağaza Turu 2023. Mudo Çeyiz Alışverişi 2023

Mudo concept mağazasında gezerken zaman nasıl su gibi akıp gidiyor hiç anlamıyorum doğrusu. O kadar çok çeşit var ki, hepsini tek tek inceleyesim geliyor. Ben özellikle yılbaşı zamanlarında gezmeyi ayrı seviyorum, her yerde bulamayacağınız değişik ve tasarım ürünler oluyor ama bugün konumuz baharlık ve yazlık ürünler.


Mudo kelebekli, balık desenli şahane yemek takımları, pastel tonlarda bardaklar, kadehler, iç açıcı, canlı sofralar kurmak için masa örtüleri, çatal bıçak takımları getirmiş.

Ben mutfak ve sofra ürünlerini çok beğeniyorum, hatta bu aralar bazı ürünlerde 2 al 1 öde kampanyası da var. O zaman hazırsanız hep birlikte Mudo Concept mağaza turuna bekleniyorsunuz. Youtube kanalımda sizleri keyifli ve detaylı bir video ile karşılıyorum. Umarım beğenirsiniz!




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...