6 Şubat 2012 Pazartesi

Gündemden Yeni Haberler

Hafta boyunca gözüme takılan,renkli ve ilgi çekici fotoğrafları toplayıp,tek bir postta sizlerle paylaşmak istedim.Şeker tadında, renkli görsellerle bezeli bir posta ne dersiniz bakalım?

Öncelikle pek sevdiğim Katy Perry ile başlıyorum.GHD için yeniden objektif karşına geçen Katy,bu kez de deniz kızı olmuş.Üzerinde ki kostüme bayıldım,özellikle üst bölümü ve saç rengi uyumu muhteşem olmuş.Deniz kızı olmak ona çok yakışmış,ne dersiniz?Bu arada dilerseniz daha önceki GHD çekimlerine de bu linke tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Hazır Katy Perry'den bahsetmişken twitter hesabından paylaştığı bu kocaman ,taşlı ve dikkat çekici yüzüğünü eklememek olmaz.Neredeyse el büyüklüğündeki yüzüğünü nasıl buldunuz ?


Katy'den sonra bir başka renkli ünlü ile devam edelim.Wonderland dergisinin Şubat kapak kızı kim mi?Çılgın giysi ve birbirinden farklı renk ve modelde saçları ile bildiğimiz Nicki Minaj.Pamuk şekeri görünümlü saçları, upuzun takma kirpikleri,insanın el hareketlerini kısıtlayacak derecede uzun tırnakları ve çılgın bakışları ile dergide yer aldığı fotoğrafları sizlerle mutlaka paylaşmalıydım :)




Kate Spade İlkbahar/Yaz 2012 koleksiyonunda en çok kocaman çiçek desenli giysilere, neon renkli ayakkabı ve çantalara yer vermiş.Koleksiyonun fotoğraf çekimlerinde de giysilerdeki kocaman desenleri ortama da uygulamaktan geri kalmamış,duvar,halı,perde hatta araba bile kocaman siyah-beyaz yelpaze çiçeği desenlerine bürünmüş.Kampanya fotoğraflarından bir kaçını paylaşmadan olmaz tabi :)



Glee dizisinin yıldızı Lea Michele Candie's markasının yüzü olmuş,şeker pembesi detaylarla renklenen çekimleri görüp de paylaşmamak olur mu hiç :)



Evet son fotoğrafı ise mekan nedeniyle seçtim.Bu sıralar alışveriş merkezlerinde ki eğlence bölümlerinde kızım sayesinde soluğu ilk aldığımız yer olan atlı karıncalar seçilmiş çekim için.Sweet Symphony İlkbahar/Yaz kampanyası,pembe giysiler ve atlı karınca ile birleşince hoş bir görüntü çıkmış ortaya,öyle değil mi?


Herkese iyi hafta sonları dilerim :)

16 yorum:

audrey dedi ki...

Katy perry seker kivaminda ama minaj abla cok baydi sanki cok yapistirma duruyor hersey yuzunde

LILA MOONLIGHT dedi ki...

Ben yuzugu de o tirnaklari da cok begendim : ) Kate Spade in fosfor pembe cantasini da. Ve atli karinca bizim de favori ziyaret noktalarindan oglumla gezerken : ) Iyi pazarlar canim : )

CMOS dedi ki...

Katy Perry'i yeriiiiiiim

BÜTÜ dedi ki...

Katy perry deniz kızı halıyle çok ama çok tatlı ... yüzüğü çok büyük ama tırnaklarına bayıldım :)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

çok güzel fotoğraflar daa o yüzük ne anacım benim elimden büyüktür eminim :D

fashiONözge dedi ki...

Nicci minaj hariç hepsi çook güzel kareler:))

Blogger Bolat dedi ki...

Cıvıl Cıvıl :)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Kate Spade renkli çantalardan istiyorum ben deee, ne şekerler öyle. Bu arada yüzük biraz abartı ama kendi eliyse, Katty Perry nin elleri harikaymış :)

denizsaatcioglu.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Katy Parry'ye bu renkler inanılmaz yakışıyor, çekim de muhteşem olmuş tatlım :) Nicki Minaj çok antipatik, Kate Spade'in neon çantaları ise harika görünüyor Rebel'm :))

Love Joice dedi ki...

Hi there! you have a great blog! please check out my blog and if you like, please follow me on Google Friend Connect and Bloglovin, I promise to do the same for you! xx
www.lovejoice.blogspot.com

Adsız dedi ki...

nicki nin tüm sevimsizliğine rağmen çok beğendim ben bu postu ellerine sağlık rengarenk olmus:))

Kuzununannesi dedi ki...

canımmmmmm benceee cok hos olmuss bayılmalık cıvıl cıvıllll....senın postlarını sevıyorummmm

Bir Korecanın Günlüğü ^^ dedi ki...

Çok güzeller. Katy Perry'nin yüzüğünü fazla beğenmedim. çok büyük.
Ayrıca banada beklerim canım çok yenyim :)

Trendsum dedi ki...

Kafam kadar yüzük hariç bütün görseller çok güzel. Sabah sabah içim açildı süper olmuş bu post :)

http://trendsum.blogspot.com/

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

tanıştığıma memnun oldum
resimleri görünce
canlılıklarına
oooooo dedim
bana da beklerim
:)

Adsız dedi ki...

katy perry çokk tatlı olmuş yaaa:) ayrıca elleri ve yüzüğünüde beğendim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...