13 Temmuz 2012 Cuma

2012 ESPY Ödülleri / Kırmızı Halı

ESPY 2012 ödüllerin de tanıdık yüzleri görünce bloga eklemeden geçmeyeyim dedim,ne de olsa uzun zamandır bir kırmızı halı yazısı yazamadım,fırsat bu fırsat o gün neler giyilmiş,hangi ünlü güzeller törene katılmış şöyle bir göz atalım istedim.


Jessica Biel oldukça sade,kabarık mini bir elbise tercih etmiş ama seçtiği neon topuklu Nicholas Kirkwood ayakkbıları ile adından söz ettirmeyi başarmış.Gözlerimi ayakkabıdan alamadım,çok güzel değil mi?


Maria Sharapova, J.Mendel Resort 2013koleksiyonundan tam fiziğine göre harika bir elbise seçmiş.Elbisenin özellikle ölçülü bir dekolteden oluşan üst kısmını çok beğendim,sadece saç modelinden emin değilim.


Danica Patrick ise tropikal desenli straplez elbisesi,açık bıraktığı saçları ve clutch seçimiyle geçer not alıyor.


Zoey Deschanel'ın tercihi  Oscar de la Renta imzalı gümüş ve altın payetlerle işlemeli elbiseden yana olmuş.Aslında kemer modelinin bu elbiseye göre olmadığını düşünsem de, çanta ve ayakkabı seçiminden birini kırmızıdan yana kullanıp kemere bir anlam kazandırabilirdi, böyle çok alakasız durduğunu düşünüyorum.Hele kafasında ki saç bandını görmezden gelmek istiyorum! 


Cody Horn, Cushnie et Ochs Fall 2012 koleksiyonundan gri siyah fermuarlı beyaz bir elbise tercih etmiş.Elbise ve ayakkabı benden geçer not alsa da sanki havuzdan yeni çıkıp şöyle bir toplamış görüntüsünde ki saçlarını hiç mi hiç sevmedim.


Hayden Panettiere, bana göre kırmızı halının hakkını vermiş.Seçtiği Giorgio Armani minik yeşil taşlarla işli,sırt dekolteli elbiseyi hakkıyla taşımış,açık bırakıp yan tarafa topladığı saçları da elbise ile bütünlük sağlamış.


Olivia Munn, oldukça sade bir Armani elbise ile törene katılmış.Gösterişli mücevherler kullanıp bu sadeliği kırmızı halı şıklığına taşıyabilirdi belki ama bu haliyle vücut hatlarını ortaya dökse de günü kurtaramadığını düşünüyorum.

Peki siz ne düşünüyorsunuz,kimi beğendiniz bakalım?

Görseller: acesshowbiz ve thevine

5 yorum:

shoeshine* dedi ki...

Zoey Deschanel'i de çok seviyorum ama şu rüküşlüğünü napıcaz hiç bilemiyorum:)

the-shoeshine.blogspot.com

White Perla dedi ki...

maria sharapova'nin elbisesi bence cok guzel:)X

Whiteperla

mine dedi ki...

Maria favorim : )

gülümse dedi ki...

ilk iki muhteşem

CMOS dedi ki...

Cody Horn un kıyafetini çok begendiiim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...