2 Temmuz 2012 Pazartesi

Dikkat Çekici Kolyeler

Eskiden ince bir zincirle kullandığım minik bir uğur böceği ya da kalp şeklinde kolye uçları son zamanlarda takı kutularıma hapsoldu.Artık dikkat çekici ve büyük olduktan sonra,renklisinden taşlısına,çiçek motiflisinden boncuklusuna her model kolyeyi kullanmak çok moda.Hatta abartıp büyük kolyeleri birleştiren bir kaç tane üst üste kullananlar da yok değil ama benim gibi ince ve narin parçalardan büyük kolyelere geçenler için tek parça yeterli geliyordur sanırım.


Bu kolyeleri baskısız düz beyaz bir t-shirt üzerine bile taksanız dikkat çekeceğiniz garanti :)




14 yorum:

Unknown dedi ki...

ben de bayılıyorum bu kolyelere =)

iiremimObenim dedi ki...

hepsi çok güzel <3

Seda Maç dedi ki...

bayılıyorum kolye takmaya şu karpuzlu olana bittim ama bütün seçimlerin çok hoş canımıniçi :)

Bizim Kız dedi ki...

bir ben beceremiyorum şöyle devasa kolyeler takmayı,aşırı abartılı geliyor bana,genel olarak sade tarzdan yana olduğumdan,içim gitse de takamıyorum ne yazık ki :)
http://bizimkiz.blogspot.com/

Moda Sihiri dedi ki...

Bana cok yakismasada baskalarinda cok begeniyorum. Senin sectiklerin de enfes gercekten ;)

El ele geziyoruz... dedi ki...

ayyyy çok güzeller...özellikle turkuaz tonlarında olanların hepsine bayıldım :)

www.bendeherkesgibiyim.blogspot.com

Nurşen Aksoy dedi ki...

Merhaba..Bayıldım blogunuza...tam benlik..aradığım herşey var..kolyelere bittim..sizi takipteyim..tanışmaya beklerim..sevgiler..

Adsız dedi ki...

Waw these necklaces are really beautiful! I love them :-)

makyajblogum dedi ki...

Hepsine bayıldım! özellikle ilk fotodaki ve çiçekli olanlara <3

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

başkasında çok güzel duruyor ama ben kendime yakıştıramıyorum canım ya :(

pinkly dedi ki...

bu abartılı kolyelerde benim de gözüm var, oldukça da popüler bu sezon :)

Duygu Senyurek dedi ki...

ilk fotodakinden bende varr=))

LILA MOONLIGHT dedi ki...

Karpuzlu olan cok sirin. Favorim yesil mavi sarili olan kolye : ) Duz renk tee lerle cok guzel duruyorlar cidden.

Wear A Smile! dedi ki...

çok seviyorum ben de bu kolyeleri, kısa olduğu için de eskiden taktığımız uzun ve ağır kolyeler gibi rahatsız etmiyor..
sen de çok güzel seçimler yapmışsın tatlım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...