4 Eylül 2012 Salı

Bu Rebel Nerelere Kayboldu?

Hala tamirci yolu gözleyip bir an önce laptop gelsin diye beklerken, eşimin iş yerine baskın yapıp onunkinden yazıyorum bu satırları :)

Meğer ben nasıl bir bilgisayar bağımlısıymışım,laptop bozulunca anladım.Mail için yine telefonla idare etsem de blogsuz olmuyor.Bu hafta mecburiyetten boş bıraktığım blogumu yeni yeni yazılarla dolduracağım en kısa zamanda,ama ondan önce sizlere bir ses verip merakta bırakmayayım dedim.

Tabi görselsiz post olmaz, Sonbaharlık bir kaç fotoğraf eklemeden bitirmeyeyim.

Herkese sevgiler, beni özleyin :)

Sonbahar 2012'nin En Trend Renkleri

Sonbahar 2012'den bir kaç kampanya görseli

Sonbaharlık ayakkabılar

Burberry Sonbahar / Kış 2012

7 yorum:

*mehtap dedi ki...

Bekliyoruz sevgili Rebel,bu arada en üste 2.resimdeki pembeli mantoyu(sanırım manto) çok hoşuma gitti,ben giyemem ama mankende harika durmuş..

Adsız dedi ki...

ilk resimden parlement mavisi çok hoşş :) hazır kış öncesi almak lazııım :)

CMOS dedi ki...

bende nerde bu rebel diyordum neyseki sağlık sorunu değilmiş. Paranoyak bir yapım var kabul ediyorum:)) en kısa zamanda bu sorun hallolurda bizde yazılarına kavuşuruz:)

Adsız dedi ki...

Son resimdeki siyah paltoya bayıldım desem yeridir sanırımm:))

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

off ne de çabuk geldi bu sonbahar :(( yaza doyamamıştım ben daha :(( senin bilgisayarın da hemencecik yapılıversin inşallah...

Nilgün Komar dedi ki...

özlüyoruz da arıyoruz da yazıyoruz da ama senden hiç yanıt gelmiyor yorumlara..

Blogger Bolat dedi ki...

Güzeel baskın basanındır :)bağımlı olmamak mümkün mü hayatmız pc oldu farkında değil misin:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...