14 Eylül 2012 Cuma

Davet Var, Ne Giysem?

Konu abiye elbiseler oldu mu ince eleyip sık dokuyanlardanım.Renginden modeline her bir ayrıntı içime sinmeli, abartı bir görüntü oluşturmamalı.Gelin görün ki abiye elbiselerin çoğu abartılı, gereksiz işleme ve taşlarla süslü ya da kocaman çiçeklerle bezeli olduğundan dilediğim modeli bulmak için mağaza mağaza gezmek durumunda kalıyordum.Günlük alışveriş yaptığımız avm mağazalarını bu gibi durumlarda pek tercih etmiyorum çünkü pişti olma şansı çok yüksek,onun yerine butiklerden alışveriş yapmayı tercih ediyorum ama oralarda da güzel parçalar bulmak için oldukça çaba harcamak gerekiyor.

Önümüzde ki aylarda ise canım kuzenim evleniyor, yakında bekarlığa veda partisi ve düğün için elbise bakmalara başlayacağım.O nedenle çok gezmeden yorulmadan elbise bulabileceğim bir alternatif ile tanışınca sizlerle de paylaşmadan edemedim.
Sitede sadece düğün davetlerinde ne giysem derdine çözüm yok elbette,harika gelinlik modelleri, mezuniyet gecesi,kokteyl ve mini partiler ya da nişan için de harika gece elbiseleri mevcut.Jovani, Sherri Hill, Tadashi Shoji ve Allure gibi pek çok tanınmış markanında yer aldığı en sadesinden en iddalısına birbirinden göz alıcı modeller sitede bizleri bekliyor.



Sizinde önümüzde ki günlerde gidilecek önemli bir etkinliğiniz var ve farklı seçeneklerde elbiseleri bir tık uzağınızda görüp,incelemek istiyorsanız mutlaka Misses Dressy Türkiye adresine göz atın derim.Ben çoktan elbiselerin içinde kayboldum :)

7 yorum:

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ben uzun abiye tercih etmiyorum düğünlerde falan kocam kısa giydiriyo :D:D ama uzun abiyeler hakikaten çok güzel oluyo

CMOS dedi ki...

woow hakikaten çok güzeller ve seçenek bol :)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

5 numara harika gorunuyor....

El ele geziyoruz... dedi ki...

aa cok guzel bir site bu :) ben amerikan sitelerinden bakardim hep bu markalari burada da olmasi harika :) tesekkurler :)

www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

yeşilelma dedi ki...

oleg cassini de çok güzel sade şık modeller var tavsiye ederim

nrdn dedi ki...

Bu siteyi çook uzun zamandır takip ediyorum ve çok beğeniyorum ancak henüz alışveriş yapmaya cesaret edemedim. Yapan var ise gümrük, gönderi hızı, ürün kalıtesi gibi konularda bilgi verirse çok iyi olur.. Siz alışverişinizi tamamladınız mı?

rebeltakipte dedi ki...

nrdn, henüz bende bakınma aşamasındayım canım, daha karar verip almadım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...