24 Eylül 2012 Pazartesi

Rihanna Loves Kenzo

Rihanna geçtiğimiz günlerde turuncular içinde objektiflere yakalanmış.Tabi renkten önce kocaman logosu ile Kenzo t-shirt dikkat çekiyor.Rihanna geçtiğimiz haftalarda yine büyük harflerle yazılı Kenzo bir üst ve şapka ile görülmüştü.

Peki marka reklam panosu gibi gezmek hakkında ne düşünüyorsunuz?Benim pek hoşlandığım söylenemez, bu kadar abartılı logo ve yazılar, sanki markanın yeni çıkardığı bir ürünün tanıtım etkinliğinde eşantiyon bir şeyler dağıtmak için giyinilmiş gibi bir his yaratıyor bende.

Yine de Rihanna'ya turuncu pek yakışmış,yazmadan geçmeyeyim :)



2 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

Normalde bende reklam panosu gibi gezmekten hazetmiyorum fakat Eiffel Kuleli olan sweatshirt çok hoşuma gitti;)

makyajblogum dedi ki...

Ben böyle açık açık markanın yazılı olduğu kıyafetleri sevmiyorum :/ Ama tabii söz konusu ünlüler olunca sponsorluk vb bir durum söz konusu olabilir. Bende turuncuları pek bi yakıştırdım!
Sevgiler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...