18 Eylül 2012 Salı

Fashion's Night Out 2012 / Ne Giydim?

Geçtiğimiz hafta Bağdat caddesi, İstinye Park ve Nişantaşı'nda düzenlenen Fashion's Night Out gecesinde ben İstinye Park'taydım.Gece boyunca mağaza mağaza gezip sizler için etkinlik fotoğrafları toplamak, arada Fashion Glows partisine uğramak ve blogger arkadaşlarımla vakit geçirmekle harcadım tüm geceyi, detaylar bir sonra ki postta olacak ama şimdi o gece için ne giymeyi tercih etmişim bir bakalım, ne dersiniz :)

Follow up Fashion ile katıldığım gecede sadece bir tane Vogue bu gün ne giydim panosu gördük,sonra çekiliriz derken de unuttuk.O nedenle fotoğraflar mağaza koşuşturmacası arasında çekildi :)






Ceket: Bershka      Bluz: Mango     Pantolon: Pull&Bear     Ayakkabı: New Look
Çanta: İpekyol      Kolye: Forever New

13 yorum:

Farfalle dedi ki...

Çantan çok şık, pastel rengi blazer ise sana çok yakışmış, sewgiler...

Fiona loves beautiful things dedi ki...

nice outfit, i love your blazer and your necklace
kisses
xoxo

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

blazerına ve çantana bayıldım canımm

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Canta harika gercekten :)

El ele geziyoruz... dedi ki...

ayyy süper...ceketin ne kadar güzelmiş çok sevdim :)

www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

PINKY FASHION dedi ki...

ben bugünlerde kolyelere taktığım için, gözüm kolyenden başka birşey görmedi, çok güzeelll:)

Adsız dedi ki...

Blazerının rengi sana çok yakışmış, kolyen ise harika... Ben bir tek pantalonunu beğenmedim. Onun dışında çok hoş olmuşsun gerçekten...

Lilli dedi ki...

You were just perfect! Love your look! The clutch is so cool!

Missy dedi ki...

ceketin rengi sana cok yakismis cnm =)

Joan dedi ki...

you look lovely!
love that clutch!

BOŞNAK KIZI dedi ki...

kolye çok güzel görür görmez forever new olduğunu anladım :) çok yakışmış kombinin :)

LILA MOONLIGHT dedi ki...

Ceketinin rengi ne guzel, gozum hep seftali, yavruagzi, coral turu renklere gidiyor bu aralar. Cantan ve kolyen de cok guzel isilti katmis FNO chic ligina : )

sevda s. dedi ki...

Çantan ve ayakkabıların çok hoş canım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...