30 Ocak 2015 Cuma

Denedim : Sephora Outrageous Curl Maskara

Biz kadınlar için etkileyici bakışlar çok önemli. Etkileyici bakışların sırrı ise kıvrımlı ve dolgun kirpikler elbette. Türkiye'de bir ilk olan ve sadece Sephora'lardan ulaşabileceğimiz, anında hacim ve kıvrım veren Sephora Outrageous Curl maskara ile artık göz makyajımız daha pratik ve kolay.

Pure black ve Ultra Black olarak iki tonu bulunan ve kullananların %75'inin 5 yıldız verdiği Sephora Outrageous Curl maskara ile gerçekten kıvrılmış kirpiklere ulaşmak çok kolay iddiasını bende deneyip onayladım. Nasıl mı? Gelin fotoğraflar ve deneyim yazım eşliğinde göz atalım!


Maskarayı sürmeden önce

Hadi kabul edelim, ürünün işlevi kadar bizler için ambalajı da önemli. Şık ve modern tasarımlı ürünler kesinlikle almamız için artı bir özellik. Ben öncelikle ürünün kıvrım kıvrım ambalajını çok beğendim. Ultra black renkli maskarayı denemek için kapağı çevirip açtığımda ise minik fırçasını görünce ilk önce şaşırdım doğrusu. Tabi sonra merakla hemen uygulamaya koyuldum. Topaklanma yapmadan sürülmesini ve kirpiklere hacim vermesini çok sevdim. En önemli özelliği ise o minik fırçası, neden mi? Çünkü uzun fırçalar ile yapılması pek mümkün olmayan kıvrım hareketlerini, bu minik fırça rahatlıkla yapabilmemizi sağlıyor ve en küçük kirpiklerimize bile ulaşıyor.

Maskarayı sürdükten sonra

Bu kadar özelliğe göre fiyatı da oldukça uygun, yeni bir maskara arayışındaysanız ya da kullandığınız maskaranın yeterince kıvrım vermediğinden yakınıyorsanız Sephora Outrageous Curl maskarayı bir deneyin derim. 54,90 tl'ye Sephora mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Bu arada makyaj yapmayı ve paylaşmayı sevenlere bir müjdem var.
Made In Sephora Outrageous Curl Maskara ve New Girl stiliyle yıldızlaşmaya hazır mısın?”

Benim severek izlediğim New Girl dizisi ile Sephora'nın eğlenceli ve hediyeli bir yarışması var. Detayları ekliyorum; Fox Life’de yayınlanan dizinin karakteri Jess’in New Girl stilini yansıtan makyajını yaptıktan sonra selfie’ni çek ve #newcurlnewgirl #sephoraturkiye #FOXLIFE hashtagleri ile 1 Şubat Pazar, 2015 saat 18:00’e kadar Twitter ve Instagram’da paylaş. Jürimizin seçeceği 10 finalistten biri olursan New Girl stili kıyafetlerinle 6 Şubat Cuma günü Akasya AVM'ye davet edileceksin, New Girl makyajın da Sephora’dan olacak! 6 Şubat’ta 10 finalist arasından seçilen sen olursan, seni neler mi bekliyor!

Bir bavul dolusu Sephora ürünlerinden oluşan hediye paketi.
Sephora All Trendbook’da tam sayfa haber
FOXLIFE kanalında parlama şansı Yıldız olma fırsatını kaçırma!

Yarışma katılım koşulları için http://www.sephora.com.tr/outrageous-curl-maskara/cid14261.html tıklayınız.

Sephora'nın güncel yarışma ve kampanyalarını kaçırmamak için sosyal medya kanallarını takip etmeyi unutmayın.

http://www.sephora.com.tr/

Sephora Twitter : https://twitter.com/sephoraturkiye

Sephora Instagram: http://instagram.com/sephoraturkiye

Sephora Facebook: https://www.facebook.com/sephoraturkiye

Son olarak sizleri eğlenceli Sephora Outrageous Curl Maskara videosu ile baş başa bırakıyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...