16 Ocak 2015 Cuma

Yeni Blog, Yeni Heyecan

Herkese merhaba;

2010 yılından beri yazmakta olduğum bloguma yeni bir kardeş geldi. Aslında uzun zamandır yazmayı planlıyor ama bir bloga bile ancak yetişiyorken, ikincisine vakit bulamam diye erteliyordum. Yeni yıl, yeni planları uygulamaya geçirme zamanı, öyle değil mi? İşte yepyeni bir blog, Buse ile Hayat !

Temmuz 2009 doğumlu kızım Buse ile geçtiğimiz yıl 4 yaş grubundayken okula başladığımızı pek anlamamıştık ama bu yıl anaokulu mertebesine erişince artık tam anlamı ile okullu olduk çünkü şimdiden proje ödevlerimiz var. Aslında beni yazmaya en çok teşvik edende bu oldu. El işlerine pek yatkın biri olmamama rağmen aile ile yapılması gereken proje ödevlerimiz gelince, iş başa düştü.

Bende benim gibi interneti sürekli kullanan, fikir edinmeye çalışan anneler için elimden geldiğince Buse ile yaptıklarımı Buse ile Hayat blogumda paylaşacağım. Son zamanlarda kızım benim en iyi arkadaşım, projelerimiz, gezmelerimiz, en yeni çocuk filmleri ve daha fazlası yeni blogda olacak!

Umarım yeni heyecanıma ortak olursunuz.

Sevgiler

3 yorum:

mm dedi ki...

O tatlı parmaklarını yer ama melo ablasıııı :))
Takibe aldım.:)

Unknown dedi ki...

Sizi takip etmeye başladığım günden bu yana ne kadar büyümüş:)

rebeltakipte dedi ki...

melodram, çok teşekkürler :)


Gaye Tukar, ilk yazmaya başladığımda 1 yaşlarındaydı, nasıl geçti yıllar bilmiyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...