21 Temmuz 2015 Salı

Ankle Strap, Metal Heel Sandals

Bayram sonrası yeni haftaya nasıl başladınız? Umarım kısa zamanda adapte olmuşsunuzdur! (Eminim çoğu kişinin aklı gittiği tatilde ya da bol bol tembellikle geçirdiği yatağında).
Ben yine bayram postları ile devam ediyorum, tatil postlarını unutmadım merak etmeyin, onlar sıra bekliyor :)

Bu sezon gözüm omzu açık bluzlardaydı, istediğim gibi bir tanesini Lovelywholesale sitesinde bulunca kaçırmadım. Beyaz bluzları özellikle yaz aylarında kullanmayı çok seviyorum, hafif bronzlaşan tende duruşları pek güzel.

Yeni ayakkabılarım ise bu yaz bitene kadar ayağımdan çıkmayacak sanırım, inanılmaz rahatlar. Topuğunun metalik detayına da bilekten gelen bağlama kısmına da bayıldım. Artık ayakkabı dolabımın neredeyse yarısı Jessica Buurman ayakkabılar ile dolu, alıp da memnun kalmadığım olmadı hiç, gözüm yine yeni modellerde :)

Bu arada bayramda ayağımı vurup parmağımı sakatladım ve bir kaç gün yürümede zorluk çektim, hatta makyajla kapamaya çalışsam da parmağımın morluğu yine de fotoğraflara yansıdı, aman kendinize dikkat edin, kazanın nereden geleceği belli olmuyor. 










I was looking for a top which has boat neck and i finally found the perfect one on Lovelywholesale. It has lace details and it's so chic. I love white tops especially when i've got a bit of a suntan.

My new shoes are from Jessica Buurman. I love it's metal heel and calf leather upper details. It's so chic and also comfy. I think i will wear it all summer long, so be ready to see it more on my blog! I like Jessica Buurman's shoes quality, they are really perfect.

By the way i hit my foot by accident and i injured my toe. I have tried to cover up my toe's bruise with makeup but i think you can still see it. Take care of yourself because you can't know when will accidents come.

Top Lovelywholesale Üst,          Skirt Koton Etek,           Shoes Jessica Buurman Ayakkabı
Bag Jessica Buurman Çanta,               Vogue Eyewear Sunglasses,     Ring Lovelywholesale Yüzük

1 yorum:

Anne Takipte dedi ki...

Beyaz, dantel birleşince zaten harika duruyor, bu omuz detayı daha harika etmiş, bayıldım!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...