1 Temmuz 2015 Çarşamba

Koton Makeup Makyaj Koleksiyonu

Koton, her sezon dolabımıza mutlaka yeni parçalar eklediğimiz markaların başında geliyor. Şimdi yeni makyaj koleksiyonu, Koton Makeup ile makyaj masalarımızda da yerini almaya hazır. BB kremden aydınlatıcıya, kaş maskarasından ruja kadar oldukça kapsamlı bir koleksiyondan bahsediyorum.
Dilerseniz naturel tonlarda, dilerseniz çarpıcı ve parlak renklerde makyaj malzemeleri ile görünümünüzü tamamlayabilirsiniz. Ben özellikle likit aydınlatıcıya bayıldım, inanılmaz güzel ve pratik, artık yaz makyajımın olmazsa olmazlarından :) Dudağın yapısını onaran ve besleyen argan yağı içerikli Koton dudak ürünlerine ise mutlaka bir şans verin derim.


Üstelik Koton Makeup serisi Sağlık Bakanlığı'ndan onaylı, kaliteli ve uygun fiyatlı. Koton Beauty highlighter aydınlatıcı 19,99 TL, kapatıcı 12,99 TL, lipstick ruj 12,99 TL, maskara 15,99 TL, 4'lü göz farı seti 19,99 TL gibi inanılmaz fiyatları ile mutlaka denenmeyi bekliyor.



5 yorum:

fashionsbit dedi ki...

Super gorunuyor canim. Ilk firsatta bn de ziyaret edecegim.

cileklireccel dedi ki...

blog dünyasına yeni katıldım desteklerinizi bekliyorum cileklireccel.blogspot.com

cileklireccel dedi ki...

blog dünyasına yeni katıldım desteklerinizi bekliyorum cileklireccel.blogspot.com

Pembe Dünyam dedi ki...

Urunlere tek kelimeyle bayıldım güle güle kullanın :) blogunuzu takibe aldım bende beklerim :)

Unknown dedi ki...

Maskarasını kullanıyorum Super.. Fakat eskişehir de bulamıyorum :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...