7 Temmuz 2016 Perşembe

Çizgili Gömlek

Çizgili ne bulsa, görse, beğenen biri olarak, bu gömlek bluzu kaçırmam mümkün değildi tabi :) Aslında kalıbı oldukça geniş ama ben salaş duruşunu pek beğendim. Twinkledeals sitesinden tatile gitmeden önce bir kaç parça seçmiştim, işte onlardan ilki bu gömlek oldu.

Gömleğimi uzun zamandır giymediğim, siyah, deri şortumla kombinledim. Ayakkabı olarak da yine Ami Club Wear sitesinden seçtiğim bu mavi, wedge ayakkabıları seçtim. Yüksek topuklu olmasına rağmen inanılmaz rahatlar. Sık sık bahsediyorum, bu siteden alıp da pişman olduğum bir ayakkabı olmadı hiç.









I like stripes and when i find a striped clothing, i can't say no to it most of the time! That blue and white striped shirt is from Twinkle Deals. It's so chic and stylish. I really like it.

I wore the shirt with my leather short which i haven't wore for a long time. By the way, my new blue shoes are from Ami Club Wear. I bought a lot of shoes from Ami Club Wear and i'm happy with all of my purchases.
That baby blue shoes are my new favourite. So beautiful!

Shirt Twinkle Deals Gömlek,       Short H&M Şort,       Shoes Ami Club Wear Ayakkabı
Bag Carpisa Çanta  

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...