5 Eylül 2016 Pazartesi

Yırtık Jean

Yeni haftadan herkese merhaba!
Haftaya yeni, dizleri yırtık kot pantolonumla başlayalım mı? Aslında alalı 1-2 ay oldu ama giymeye ancak fırsat buldum. Oldukça geniş yırtıklardan oluşan, dizleri tamamen açık bırakan jeanin kalıbı beklediğimden biraz geniş olunca pek giymeye niyetli değildim ama geçtiğimiz gün dolapları düzenlerken denk gelince, bir şans vereyim dedim.

Üzerimde ki çizgili, kırmızı, kısa püsküllerle süslü bluzum ise Zaful sitesinden. Modeline ve üzerimde duruşuna bayıldım.
İkili kolyem ise yine Zaful sitesinden. Farklı boyutlarda üst üste takılmış görünümü yaratan kolyeleri çok seviyorum.







Hello from the new week!
Let's start the week with a new outfit post. Do you like ripped jeans? Well it's a very very ripped jeans but i think i like it!

My new striped, blue and red shirt is from Zaful. I like the way it looks on me. It's so cool and stylish, right?
By the way my new necklace is from Zaful too. I like to wear different sized, gold necklace together. Looks so trendy.


Top Zaful Bluz,       Nacklace Zaful Kolye,      Shoes Bershka Ayakkabı 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...