4 Ekim 2017 Çarşamba

Püsküllü Çanta

Scroll Down for English

Aynı modelin farklı renklerini de Rosegal sitesinde bulabilirsiniz. Gelecek postlarda fazla renk beklemeyin, sonbahar renklerine geçiş yapacağım demiştim, değil mi? İşte o kombinlerden bir yenisi ile karşınızdayım. Bomber ceketler geçtiğimiz yıldan beridir üzerimizden çıkmıyor. İster işlemeli olsun ister düz, yeter ki dolabınızda en az bir tane bomber ceket olsun! Benim yeşil ceketim ise bu sezon dolabıma yeni eklenenlerden.

Yırtık kot pantolonum ise yine dolabıma yeni eklenenlerden. Paçaları da boyuma uymayınca, kendi kafama göre kesip, daha salaş bir hale getirdim. Tam üzerime oturacak, skinny koyu renkli bir kot arıyordum ve tam istediğimi buldum. Likralı olduğu için bacakları tamamen sarıyor. Bu sezon sık sık giyeceğime eminim. Lightinthebox sitesinden alabilirsiniz.


Püsküllü, etnik desenli çantam ise sitesinden. Püskül detaylarını her daim çok sevmişimdir, bu tarz çantalarda dolabımdan pek eksik olmuyor haliyle. Aynı modelin desensiz düz deri olanı çok yıpranınca, yerine yenisini bakmaya başlamıştım, kısmet bu çantayaymış :)











There are a lot of bomber jacket options on RosegalBomber jackets are so trendy since last year so if you still don't have one, you have to add at least one bomber jacket to your new season wardrobe. You can find embroidery ones or the bright colored ones which one you prefer. I like my new green bomber jacket, it's so cool and stylish.

I was looking for a ripped, black jeans for a while and online shopping helped me about that again. It's a skinny but comfy jeans and i liked it so much. You can find it on Lightinthebox.


Do you like fringes? Well,i do. I always wear fringe bags and because of my black, leather fringe bag is getting old, i have to buy a new one. I found the perfect one on. I love the etnic prints and fringes.

Bag Zaful Çanta,             Jacket Rosegal Ceket,              Jeans Lightinthebox

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...