2 Aralık 2019 Pazartesi

Leopar Yakalı Askeri Yeşil Parka

Yeşil parka deyince aklınıza salaş ve cool parçalar geliyor, öyle değil mi? İşte Shein sitesinde yine ezberleri bozan bir parçaya denk geldim. Yakası leopar desenli, kürklü bir parka. Tabi görünce hiç kaçırmadan sepete ekledim.
Ben small beden aldım ama kalıbı oldukça geniş, keşke xs alsaydım. Eğer sipariş vermeyi düşünürseniz beden seçerken göz önünde bulundurun diye yazmak istedim.
Bu arada Cyber Monday indirimi 3 Aralık tarihine kadar devam ediyor, indirimlere ek %15 indirimli alışveriş için sepetinizi tamamladıktan sonra indirim kodu bölümüne 'BF191146' yazmayı unutmayın!






Utility coat with leopard collar? Yes, please! I found that stylish coat on Shein and i love it. It is so cool and unique. I bought small size but if you like to wear a fit coat, buy xsmall. By the way don't miss the Cyber Monday sale on Shein.It is valid until Dec 3 and use 'BF191146' code to get an extra 15 % off on your Shein orders.

Coat Shein Kaban

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...