10 Aralık 2019 Salı

Siyah Kapşonlu Parka

Kış deyince akla gelen ilk parçalardan biri de kuşkusuz sıcacık tutan parkalar. Ben de bir kaç model vardı ama daha rahat ve uzun bir parka arayışındaydım. Yine imdadıma Shein yetişti tabi. Daha önce kaç kez söyledim bilmiyorum ama dış giyim konusunda Shein sitesini tek geçiyorum. Hem piyasaya göre daha uygun fiyat sunuyorlar, hem çok fazla çeşit var hem de ürünler oldukça kaliteli. Üstelik bu uygun fiyatlara ek 'Q4Rebel15' kodu ile ekstra %15 indirimli alışveriş yapabiliyorsunuz.

Triko etekleri kışın kullanmayı çok seviyorum. Üzerime oturan, yine triko bir boğazlı üst ile kombinledim. Hem sıcak tutuyorlar hem de sade ve şık bir görünüm sağlıyorlar!







Parka is one of the must have piece for the winter wardrobe. What is you favourite outerwear for the cold winter days? If you are looking for a warm, hooded parka, you have to check the Shein. There are amazing color and style options. I chose that lovely parka. It is so cozy and stylish.
By the way, don't forget to use 'Q4 Rebel15' code to get 15% off on your Shein orders.

Coat Shein Parka Kaban

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...