13 Eylül 2011 Salı

Bu Yıl 15 Eylül'de Nerdesin?

Evet pek çoğumuzun bildiği üzere bu yıl 15 Eylül'de modanın kalbi Nişantaşı,İstinye Park ve Bağdat caddesinde atacak.Vogue Fashion's Night Out ile İstanbullu modaya doyacak,peki siz bu yıl nerde olmayı düşünüyorsunuz?

Henüz karar veremeyenler İstinye Park Twist mağazasında bekleyen süprizi duyunca bence rotalarını hemen o yöne doğru çevireceklerdir.Evet karar vermenizi hızlandıracak,Anadolu yakasındakileri Avrupaya geçirecek haberi vermeye geldi sıra.
İstinye Park Twist mağazasında sizi kim bekliyor dersiniz,tabi ki süper starımız AJDA PEKKAN,hemde sizinle özel fotoğraf çekimi için,üstelik de fotoğraflarda en çok beğenilen stil sizinki olursa Ajda Pekkan for Twist  kampanyasında bile yer alabilirsiniz.


Eğer o gece Nişantaşı'nda olmayı seçtiyseniz,Ece - Ayşe Ege ev sahipliğinde Boğaziçi Caz Korosu'nu dinleyebilir, BeTwinus ikizlerinden Dilem ve aynı zamanda Gizliteras'ın yazarı Gizem'i de 20:00-22:00 saatleri arasında MACHKA'da görebilirsiniz.O güne özel düzenlenecek süprizleri kaçırmayın derim şimdiden.

Ben malesef bu hafta yoğun bir temponun içinde olduğumdan bu güzel etkinliği kaçıracağım ama işi olmayanlar atın kendinizi 15 Eylül gecesi sokaklara.Şimdiden herkese bol eğlenceler,bol indirimli alışverişler dilerim :)

4 yorum:

deniz saatçioğlu dedi ki...

Aaaa ben gene görüşürüz diyordum, üzüldüm gelememene

denizsaatcioglu.blogspot.com

mine dedi ki...

vaooovvv : )

Unknown dedi ki...

Rebel'cim seni ve kardeşini orada görememek beni üzse de IFW'yi siz bize yaşattınız FNO'yu biz size yaşatacağız diyorum :) içten anlatımın için de çok teşekkürler tatlım :)


http://betwinus.com/

AyçA dedi ki...

Tatlım ben istinyeye gitmeyi seçenlerdenim. Senide orda görmek çok isterdim:(( Ama yoğun olduğundan bir başka sefere artık:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...