13 Eylül 2011 Salı

İstanbul Fashion Week 2.Gün Defileler

Merhaba,

Malesef yazılarımı günü gününe yazmayı planlarken son dakika işleri ve pazar günü gitmem gereken düğünün hazırlıkları derken,yazıları hazırlamam ancak salı gününü buldu.Bu gün eğer yetiştirebilirsem katıldığım 2-3-4. gündeki defilelerden bahsedeceğim.Hatta fashion week yazıları içinde en sevilen sokak stili bölümü için moda haftasının son günü çektiğim fotoğrafları da paylaşacağım,beklemede kalın.

En son postumda Simay Bülbül'ün showroomunda bizlerle paylaştığı koleksiyonunu yazmıştım ama Galata'ya doğru yol almadan önce,defilelerin gerçekleştiği çadırda günün ilk defilesi Niyazi Erdoğan için yerlerimizi almıştık.

Doğrusu bir önceki dolmuş şoförü koleksiyonuyla moda dünyasında adı yankılanan Niyazi Erdoğan'dan nasıl tasarımlar göreceğiz diye merakla bekliyordum.
Defileyi Follow up Fashion ile birlikte izledik ve ilk olarak çalan şarkılara bayıldık,temalı koleksiyon sunumlarında bence müziğin de koleksiyon ile uyumu olmazsa olmazlardan.

Podyumda gene sünnetin olmazsa olmazı fesler,mankenlerin baş tacıydı.Tasarımların geneli vücuda oturan kesimlerden oluşuyordu ve kullanılan renkler de yoğunlukla mavinin tonları,gri,kahve ve hardal renginden oluşuyordu.Açıkçası izlediğim erkek defilelerinin içinde en beğendiğim koleksiyon ve sunum Niyazi Erdoğan'ınki idi.Defilenin sonunda kurdeleli altın takılmış mavi pelerin çoğumuzun yüzünde gülümseme oluşturdu.Ellerine ve yaratıcılığına sağlık diyor,bir sonraki defileyi dört gözle bekliyorum.


Aaa unutmadan defilenin finalinde ise Niyazi Erdoğan, sünnet olurken takılan maşallah yazısıyla podyuma çıkarak bizleri selamladı :)


Galata dönüşünde izlediğim defile ise Nejla Güvenç'in Nej defilesi oldu.Doğrusu adımıza özel hazırlanan mor renkli davetiyeler biz bloggerların gönlünü çaldı.

'Paralel Hayatlar' isimli koleksiyonunda bana göre en dikkat çekici parça beyaz renkten oluşan farklı kesimdeki bu bluz ve pantolon oldu.


Defilenin kapanışı ise Ahu Türkpençe'nin giydiği beyaz elbise ile yapıldı.

Evet 2. gün izlediğim defilelerin sonuna geldik.3. gün hangi defilelere gittim,neleri beğendim merak ediyorsanız takibe devam edin :)

Herkese sevgiler...

2 yorum:

gülümse dedi ki...

haha maşallah çok süper olmuş,koptum:))

Unknown dedi ki...

Niyazi Erdoğan yaratıcılığın sınırlarını zorlamış :) mavi pelerin ve maşallah yazısı pek hoşmuş, defilenin o naif yaratıcılığı ile uyum içinde geldi bana canım :)


http://betwinus.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...