5 Kasım 2012 Pazartesi

Çok Yakında : Rebel Charm by Senem Kulak

Bir süredir blogumu biraz ihmal ettim,istediğim sıklıkta yazı ekleyemedim ama daha önce twitter hesabımdan da duyurduğum üzere sizlerle çok yakında paylaşmayı umduğum pek haklı bir sebebim var.Uzun bir süre önce ucundan da olsa içinde bulunduğum tasarım dünyasında yeniden yer almak pek heyecanlı bir süreç, bu sıralar boncukların, taşların, örgülerin, iplerin içinde kaybolmuş durumdayım, en kısa sürede yapılması gereken son işlemlerimi de tamamlayıp kendime özgü takı tasarımlarım, keşke bir yerlerde hazır yapılmışları olsa da alsam dediğim ,diy projelerinde görüp iç geçirdiğim ve şimdi bu işe kendimi adamışken fırsat bulup denediğim pek çok model ile sizlerin karşısında olacağım.

Ben takıları severek ve zevk alarak tasarladım,umarım sizlerde severek takar, bu yeni heyecanımı benimle birlikte paylaşırsınız.Çok yakında siz blog okurlarıma özel sürprizlerim olacak,beklemede kalın :)



9 yorum:

What's Next dedi ki...

tebrik ederim! merakla bekliyor olacağım :)

rebeltakipte dedi ki...

What's Next, Edacım çok teşekkür ederim desteğin için :)

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

sabırsızlanıyorum eminim süper şeyler çıkacak ortaya :)

rebeltakipte dedi ki...

sequins from life , umarım beğenilir , heyecanımı paylaştığın için teşekkürler canım :))

El ele geziyoruz... dedi ki...

vauuu harika çok heyecanlı gerçekten :) bekliyoruz :)

rebeltakipte dedi ki...

Samira's Life and Style, gelecek tepkilere karşı pek heyecanlıyım,teşekkürler canım :))

Benimhikayemdebenvarim dedi ki...

Mücevher uzmanı ve takı mania olan ben:)tasarladigin takılari merakla bekliyorum...:)

Grace Happy dedi ki...

bence hersey cok guzel olacak :)

Unknown dedi ki...

awww çok merak ettim!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...