18 Kasım 2012 Pazar

En Büyük Heyecanım : Rebel Charm

Yaptıklarımı sizlerle paylaşmadan önce ilk yazıma, büyük bir heyecanla başladığım maceranın başında bana destek olan herkese teşekkür etmek istedim.Hiç aklımda yokken tasarımlarımı sizlerle paylaşmama ön ayak olan, bana ve yaptığım işe güveni tam, beni her gün yüreklendiren sevgili eşim ile fotoğraf çekimlerinde yardımını esirgemeyen sevgili kardeşim Follow up Fashion başta olmak üzere desteği ile yanımda olduğunu hissettiren tüm aileme ve blog aracılığı ile tanıdığım, heyecanımı ilk paylaştığım günden beri yorumları,mailleri, mesajları ile daha yaptıklarımı görmeden bana sevgisi ve desteği ile yanımda olduğunu hissettiren herkese çok ama çok teşekkür ederim.

Umarım Rebel Charm markası altında hazırladığım kolyelerimi seversiniz.Kolyelere gelecek olursak kullandığım materyallere göre Örgü Koleksiyonu , Burgu Koleksiyonu ve Halat Koleksiyonu olarak 3'e ayrılıyorlar.Zaman geçtikçe koleksiyonda ki ürün sayısı artacak elbette ama sabırsız ben mümkün olan en kısa zamanda sizinle paylaşmadan edemedim yaptıklarımı.Tüm koleksiyonun detaylı fotoğraflarını yarın blogda yayınına hazır hale getirmek için uğraşıyorum şu sıralar.Tabi ön gösterim yapmadan olmaz, işte koleksiyondan bir kaç fotoğraf sizlerle, yarın detaylar hem burada hem de http://rebelcharm.blogspot.com adresinde olacak. Şimdiden Rebel Charm http://rebelcharm.blogspot.com 'ı izlemeye almanızı tavsiye ederim, çünkü orada daha detaylı fotoğraflar ve tüm koleksiyon yerini alacak.




8 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

ilk bebekler o zaman :) ellerine emeğine hayal gücüne sağlık çok iyi işler çıkmış ellerinden ben çok çok beğendim :)

Followupfashion dedi ki...

Senem'cim hayırlı olsun.Ben emeklerinin boşa çıkmayacağına,koleksiyonunun çok beğenileceğine inanıyor,sana ve zevkli tasarımlarına güveniyorum.

Şansın bol olsun;)

Lilli dedi ki...

how cute! xo

rebeltakipte dedi ki...

sequins from life, çok teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim :)

Followupfashion, teşekkür ederim didocum, inşallah öyle olur :)

Lilli , Thank you :)

fashionizelife dedi ki...

hayırlı olsun!
www.fashionizelife.com

BOŞNAK KIZI dedi ki...

harika bir koleksiyon çok beğendimm ellerine sağlık tebrik ederim :)

Belleeamie dedi ki...

Cok orjinal ve cok tatlilar bayildimmm!!!!
Ticarete doktunmu bu hobini? :)
Yurtdisinada gondermen dilegiyle :)
Takibindeyim tatlim
belleeamie.blogspot.co.uk

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

vuuuuvvv canım çok sevindim hayırlı uğurlu olsun yeni işin :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...