24 Ağustos 2015 Pazartesi

Pink, Purple and Grey

Dün kısacık süren yağmuru görünce fırsat bu fırsat sonbahara yatırım için aldığım parçalardan Rosewholesale bluzumu giydim. Siyah üzerine gri, pembe ve mor ipliklerle birbirine geçen desenini çok sevdim. Altına da en rahat pantolonlarımdan birini ve minik topuklularımı giydim ve işte hafta sonuna hazırdım :)
Sonbahar çok yakında kapımızı çalacağını haber vermiş olsa da bugün yine sıcacık, güneşli bir güne uyandık. Biz bugün Buse ile parkta zaman geçirmeyi düşünüyoruz, yeni patenlerini ayağından çıkarmak istemiyor bu sıralar, sizin planınız ne?

Herkese iyi haftalar :)







Hi y'all! It was rainy yesterday so i wore my new Rosewholesale top which i bought it for autumn. I love it's colours and design. It is so chic and comfy.
Today, we got up to a sunny day so i'm going to park with Buse. She love her roller scate in these days so it's time to go. What's your plan for today?

Have a great week :)

Top Rosewholesale Bluz,         Pants Lovelywholesale Pantolon
Shoes Jessica Buurman Ayakkabı,       Bag Mango Çanta

1 yorum:

bademlebuduk dedi ki...

bluze bayıldım, renkler harika!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...