22 Şubat 2017 Çarşamba

Ekoseli Panço

Panço giymeyi sever misiniz? Ben çoook uzun yıllardır panço alıp giymemiştim. Belirli bir nedeni var mı yok mu bilmiyorum ama bana hep uzak gelen bir modeldi. Kahve tonlarda ince bir kazak arayışındayken şans eseri Fashion Mia sitesinde bu pançoya denk geldim. Ekose desenini sevince, hadi bir şans vereyim dedim. İyi ki de demişim, çok sevdim!

Kalın topuklu ayakkabılar hep şık görünüp hem de rahat edebilmek için birebir. Son zamanlarda kalın topuklu ayakkabıların artmasına sevinenlerin başında geliyorum. Tamam kabul, ince topuklular çok daha şık ve zarif ama tüm günü üstlerinde geçirmek hiç de kolay değil! Bu yeni siyah ayakkabılarımı da Dresslink sitesinde bulup aldım. Özellikle sivri burunlu bir model seçtim ki kalın topuğun yanında yine de zarif görünsün :)

Bilekliklerim ise Zaful sitesinden. Ben özellikle pembe taş görünümlü olanı çok beğenerek almıştım ama oldukça genişmiş, o nedenle böyle kazak üzerine taktım. Yazın kalabalık arm party yapıldığında en sona takılacak parça belli oldu! Üçgen şeklinde olan ise alttan ayarlanabilir olduğu için her bileğe uygun.








Let me introduce you with a fashion clothing site. Do you like to wear capes? Well, i haven't wearing them for a long time. I don't know why but i haven't bought a new one until this time. I was looking for a brown, thin sweater and then i saw that plaid cape on Fashion Mia and i told to my self that, why not? I can wear that. I'm so glad that i bought it. It's so stylish, right? You can find a lot of fashion tops on Fashion Mia.

Chunky heels are comfortable enough to take you through an entire day without massive pain, right?. That's why i really like to wear them. I can feel comfy but stylish at the same time, yay. I chose that pointed toe, chunky heels from Dresslink. It's so cheap but it's high quality at the same time. If you are looking for a pair of chunky heels, don't miss it!

My new bracelets are from Zaful. I really like both of them, they are so pretty and trendy.

Cape Fashion Mia Panço,        Ayakkabı Dresslink Shoes,     Bracelets Zaful Bilezik

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...