13 Şubat 2017 Pazartesi

Son Zamanlarda Gözüme Takılanlar!

Herkese merhaba!
Bu aralar fotoğraf çekmeye fırsat bulamadığım için, almayı düşündüğüm ya da alsam mı diye kararsızlığa düştüğüm parçaları bir postta toplamak istedim. Yeni sezon için gözüme kestirdiğim pek çok parça var. Özellikle farklı tasarımlarda ayakkabı gördüm mü malum gözlerimi onlardan alamıyorum. O nedenle ilk olarak ayakkabı tercihlerim ile başlayalım dedim!


Şeffaf topuklu botlardan sonra tabi ki ayakkabılarda radarımda. Özellikle pembe olanda gözüm var.
Terlik modelli ayakkabılarıda ilk başta pek sevmesem de gözüm göre göre alıştı sanırım, bu zımbalı model hiç de fena durmuyor sanki.
Oldukça uygun fiyatlı olan ayakkabıların linklerini de merak edenler için ekliyorum;



Biliyorsunuz ben pek elbise insanı değilim ama bu elbiselerle çok ciddi düşünüyorum :)


Son olarak da hem şık hem de rahatlığı sevenleri düşünüp, iki farklı çanta seçtim. Özellikle gece çıktığımda böyle zarif clutchları kullanmak çok hoşuma gidiyor. Sırt çantaları da günlük kullanım için pek rahat.

Siyah Clutch,         Sırt çantası   

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...