8 Şubat 2017 Çarşamba

Ponponlu Sweatshirt

Herkese merhaba!
Bu hafta nedendir bilmiyorum, üzerimde nedenini çözemediğim bir yorgunluk var. Bloga bir türlü yeni yazı girecek zaman bulamadım. Şimdi hazır fırsat elime geçmişken, size şirin mi şirin bir kombin ile selam vermek istedim.

Yumuşacık, tüylü çantalar tam kış mevsimine göre, öyle değil mi?. Bu güzel bordo çantayı Rosegal sitesinde bulup da almamak olmazdı. Takılıp çıkan sapları ile ister clutch olarak istersem de omuz çantası olarak kullanabiliyorum. Rosegal sitesinde farklı renk seçenekleride mevcut.

Bu ponponlu, dondurma görünümlü sweatshirtleri bir süredir görüyordum ama yıkanınca bozulur, acaba gelirken kargoda ponponlar ezilir mi diye de almaktan vazgeçiyordum. Sonunda bir cesaret aldım gitti. Korktuğum gibi ponponlar ezilmeden geldi, aynı zamanda da broş gibi açılır kapanır yaka iğnesi ile tutturulduğu için yıkamadan önce çıkarılıp, yeninden takılabilir. Peki bu şirin sweatshirt nereden derseniz, kendisi ChicMe Sitesinden.










Hi Y'all,
I'm so busy and tired since beginning of the week so i couldn't post any photos on blog lately. But here i am with a new cutie outfit :)

Do you like furry bags? I really like them and they are great choice for especially winter days. When i see that beautiful burgundy bag on Rosegal, i thought that, it will be a great lovely choice for my winter wardrobe. You can use it both clutch and shoulder bag. Also you can find another color options on Rosegal.

My pom poms sweater is from ChicMe. It's so cute and i want to eat an ice cream when i look at it, don't you? :) There are another color options for that sweater and i think i will buy one more!

Sweater ChicMe,         Clutch Rosegal Çanta

1 yorum:

Pembe Dünyam dedi ki...

Çantanın şirinligi ve sweatin güzelliği :) güle güle kullanın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...