20 Ocak 2016 Çarşamba

Bordo Aşkı

Özellikle kış aylarında kullanmayı sevdiğim renklerin başında bordo geliyor. Yeni bordo botlarım Pink Basis sitesinden, sitede inanılmaz güzel parçalar var. Bu arada botlarım, kalın topukları sayesinde inanılmaz rahat, bu kış bol bol giymeyi planlıyorum :)

Bordo şapkam ise ZNU sitesinden, farklı pek çok renk seçeneği var, ben grisini de aldım, en kısa zamanda kombinlemeyi düşünüyorum!  Aslında kargoda ezilir buruşur mu diye biraz da aklım kalarak sipariş vermiştim ama zarar görmeden ulaştılar.

Beyaz ince deri ceketim ise buz gibi soğuklar için pek ideal değil ama güneşin kendini gösterdiği fazla yürümenin gerekmediği zamanlar da tercih edilebilir :) Ben en çok yaka modelini sevdim, bu arada ceket Lovelywholesale sitesinden.








I like to wear burgundy colored items especially on winter. I found this amazing burgundy boots on Pink Basis. It's so chic and comfy. I think i will wear these beauties for many times on this winter :)

I bought that big burgundy har from ZNU. It's a great accessories for winter. I love to wear hats. You can find a lot of different color option for that hat. I bought the grey one too. I will wear it soon!

I was looking for a white leather jacket and i found the perfect one on Lovelywholesale. It's so chic and stylish.

Jacket Lovelywholesale Ceket,      Şapka ZNU Hat,      Boots Pink Basis Bot
Pants Zara Pantolon,      Clutch Berska Çanta 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...