10 Ekim 2016 Pazartesi

Pembe Botlar

Pembe renk ile aranız nasıl? Peki pembe bir bot için ne dersiniz? Benim bundan yaklaşık 11-12 yıl önce, bu tonlarda pembe çizmelerim vardı, ayağımda paralanana kadar giymiştim onları. O dönem daha bir ilginç geldiğinden sanırım, ne zaman giysem hep insanların gözü çizmelere takılırdı! Şimdi sürekli yenilenen trendler, ilginç parçalar sayesinde her şey daha bir sıradanlaştı, biz de fazla ilgi çekmeden farklı parçaları giyebilir olduk. Yeni botlarımı yine Ami Club Wear sitesinden aldım. Farklı renk seçenekleri mevcut ama bu şeker pembeyi görüp de başka renklerine bakmam beklenemezdi, öyle değil mi :)

Nakışlı deri ceketim ise Zaful sitesinden. Bu sezon nakışa işlemeye doyamadım gitti, nerede bulsam alıyorum. Gelecek postlarda daha fazla işlemeye maruz kalabilirsiniz, demedi demeyin!
Üzerinde renkli minik çiçekler var ama fotoğraflarda malesef pek de belli olmamış. Eğer böyle işmeli bir suni deri ceket peşindeyseniz, mutlaka bakın derim.







Do you like pink color? So what do you think about a pair of pink boots? I found these beauties on Ami Club Wear. I like the heel's shape and this cute color. You can find more color options on Ami Club Wear but these pink boots are adorable, right?

I can't say no to an embroideried piece lately so when i saw that leather jacket on Zaful, it was the love at first sight. It's so uniq and trendy. If you are looking for a jacket like that, don't miss it. It's my latest favourite.

Boots Ami Club Wear Bot,        Jacket Zaful Ceket,       Bag Stylewe Çanta 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...