14 Ocak 2017 Cumartesi

Trend Kadife Bot

Mutlu hafta sonları!!!
Umarım keyfiniz yerindedir, ben bu hafta biraz buhran dönemi yaşasam da çok şükür bugün kendimi daha iyi hissediyorum :)
Hazır kendimi iyi hissederken de bloga yeni bir post girmenin tam zamanıdır dedim ve oturdum bilgisayar başına.

Kadife bu sezon kıyafetlerden, ayakkabı ve aksesuarlara kadar pek çok yerde karşımıza çıkıyor. Benimde aklımda uzun zamandır kadife bir bot almak vardı ama renginde ve modelinde karar kılamıyordum. Ami Club Wear'da bu lacivert mavi kadife botları görünce, işte buuu dedim :)
Topuları oldukça yüksek ama kalın topuk olduğu için ayağı çok da rahatsız etmiyor. Mavinin her tonunu sevdiğim için bu botları seçmem sizi şaşırtmamıştır sanırım!

Nakışlı bluzum ise Zaful sitesinden. Sanırım kıyafet alışverişimin büyük bir kısmını yazdan beri Zaful'dan yapıyorum. Mağaza gezip, kıyafet denemekten beni kurtardığını söyleyebilirim. En son iki elbise bir de bu bluzu aldım ve her birinden de çok memnun kaldım.
Bu sezon nakışlı parçalara karşı koyamıyorum, böyle değişik ve güzel bir parçayı bulunca da kaçırmak istemedim.













Hey y'all,
I hope you are having a great weekend!
I wasn't so well this week but i feel better today. I want to share my lastest look with you, i hope you like it.

What do you think about the velvet trend? I really like it and i was looking for a pair of velvet boots. I finally found the perfect one on Ami Club Wear. It's royal blue, pointy toe, chunky heel boots. They are so cool and trendy.

I really like the embroidery trend this season too. So when i see that beautiful top on Zaful, i couldn't say no to it. It's a great piece to wear with jeans, skirts and pants. I will wear it with my pink skirt on a warmer day.

Top Zaful Bluz,    Boots Ami Club Wear Bot,       Bag Jessica Buurman Çanta

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...