24 Ocak 2017 Salı

Yeşil, Süet Bluz

Gri çantaları her kombine uydukları için ayrı seviyorum. Dolabımda farklı ton ve modellerde pek çok gri çanta olmasına rağmen, yeni bir tane buldum mu almadan duramıyorum. Bu gri, minik püskül detaylı çantayı da Twinkledeals sitesinde buldum. Aklım bebek mavisinde de kalmadı değil ama alıp bahara kadar bekleteceğim bir renk olduğu için griyi alıp hemen kullanmayı seçtim :)

Kabanım ise Zaful sitesinden. Klasik modeli ile kış dolaplarının olmazsa olmazlarından. Düğmeli bir modeli olmadığı için soğuk havalarda kalın şallar ya da bu sezonun popüler olan kürk görünümlü peluş atkılarından kullanmak gerekli. Aynı zamanda baharlık geçiş dönemi için de uygun bir parça, sık sık giyeceğimi düşünüyorum.

Kürk atkılardan bahsetmişken benimkini ise Dresslily sitesinden aldım. İnanılmaz fazla renk seçeneği var ama ben ilk olarak, kalitesini kontrol etmek, modeli denemek amaçlı tek rengini aldım ama bir kaç tane daha dolabıma eklemeyi düşünmüyor değilim.

Süetin dokusunu kış aylarına çok yakıştırıyorum. Yeşili ise kıyafetlerimde pek fazla tercih etmesem de, bu bluzun en güzel rengi kesinlikle yeşildi! New Chic sitesinden aldım ve kalitesinden çok memnun kaldım. Herşeye uyacak; kot pantolonla da, kumaş etekle de giyilebilecek bir parça.













I like to wear grey bags because they are suitable with a lot of outfits. So when i see that, lovely grey bag on Twinkledeals, i couldn't say no! It's a high quality bag and i really like it. I think i will buy the blue color too.

My cozy coat is from Zaful. It's so chic and trendy. It's a must have piece for the winter. But you have to wear it with big knit scarfs or fur scarfs on cold days because it has no button.

So i choose to wear it with my new Dresslily fur scarf. You can find a lot of color options for that scarf. I think i will buy more colors!

Lastly, my green suede top is from New Chic. It's a really stylish piece and a joker piece for your winter wardrobe. You can wear it with your jeans to get a sporty, street look or you can wear it with a suit skirts to get a classy look.

Shirt New Chic Bluz,    Coat Zaful Kaban,     Bag Twinkledeals Çanta
Scarf Dresslily Şal,      Boots Ami Club Wear Bot 

1 yorum:

the creation of beauty is art. dedi ki...

Such a great outfit! That coat looks wonderful on you!
the-creationofbeauty.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...