10 Mayıs 2017 Çarşamba

Black&White - Leather&Lace

Herkese merhaba!
Paylaşmam, bloga eklemem gereken çok şey var ama vakitsizlikten bir türlü yazamıyorum. Hazır fırsatını bulmuşken işte buradayım.

Siyah ve beyaz her daim favori ikilimdir. Bu defa hem siyah ve beyazı hem de dantel ve deriyi bir araya getirdim. Sonuç benim hoşuma gitti, peki ya sizin?

Üzerimdekileri nereden aldığıma gelirsek, bu kez benim de ilk kez alışveriş yaptığım bir siteden, Dezzal.com'dan. Fiyatlar ilk bakışta biraz yüksek gelse de, gelen ürünlerin kalitesine değdiğini söyleyebilirim. Özellikle kelebek kondurulmuş, bu minik çantaya aşık oldum. Seneler boyunca akşam gezmelerinde bana eşlik edebilecek bir parça.

Üzerimde ki Dezzal dantel bluza gelecek olursak, aslında ilk geldiğinde şaşırdığımı söylemeliyim. Çünkü fotoğraflarda içinde askılı bir bluz ile gösterildiğinden dolayı o şakilde geleceğini düşünmüştüm ama malesef tek geldi. Kol detaylarına ise bayıldım!









Hello everyone!
I always like to wear black and white colors together and i also wore leather and lace together this time. I really like it, what do you think about that?

That black and white bag is from Dezzal. It's so beautiful and stylish. It's a great choice for evening bag. I think i will wear it for a long time.

My new lace shirt is from Dezzal too. It's so chic and pretty. I really like that how it looks on me.

Shirt Dezzal Bluz,          Bag Dezzal Çanta,               Skirt Koton Etek
Shoes Ami Club Wear Ayakkabı

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...