27 Eylül 2017 Çarşamba

Sweater Weather

Hava, gündüz bizleri sıcakla boğuştururken, akşama doğru artık biraz serinlemeye başladı. Ben de yavaş yavaş yeni sezon için alışverişlere başladım. Bebek mavisini trend olsun olmasın hep çok sevmişimdir, Rosegal sitesinde, bu ince örgü kazağa denk gelince, yeni sezona da renkli bir başlangıç olsun istedim. Çünkü ileride paylaşacağım kombinler biraz daha koyu renkler barındırabilir. Zira botlar, bomber ceketler ile hafiften kış renklerine bürüneceğim gibi görünüyor.

Bu beyaz ayakkabılar ise temmuz ortasından beridir arayıp bir türlü numarasını bulamadığım bir modeldi. Sonunda Twinkledeals sitesinde buldum. Üçgen gelen modelin retro görünüşünü, minik topuğunu ve arkasında bulunan fiyonk detayını çok sevdim. Sitede farklı renk seçeneklerini de bulabilirsiniz.










Sweater weather has arrived in the city so i start to shop for the new season. I like baby blue color no matter it is trend or not. So when i saw that baby blue sweater on Rosegal, i couldn't miss it. It's a great choice for autumn.

I was looking for a pointed toe, middle heel, white pumps for a while and i found the perfect one on Twinkledeals. I like the way it looks in my feet, so chic and pretty. Also there are other color option on Twinkledeals.

Sweater Rosegal Kazak,         Shoes Twinkledeals Ayakkabı

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...