7 Ocak 2018 Pazar

Pembe Kaban

Kışın da renkli giyinmeyi sevenler burada mı? Ben bir ara siyahlara bürünsem de, sanırım havaların iyi gitmesi nedeniyle elim yine renkli parçalara gidiyor. Pembe kabanımı çok severek aldım doğrusu. Sitede farklı renkleri de var ama benim gönlüm bu aralar hep pembede. Light in the box sitesinden bir tıkla ulaşabilirsiniz.

Örgü elbiseler de bu sezon vazgeçemediklerimden, hem çok rahat hem de kombinlemesi kolay. Üstelik bu elbisenin aynı desenden kazağı da var, etek kazak kombini olarak da kullanılıyor, çok sevdim. Başka renkleri olsa kesin onları da alırdım. Eğer siz de beğendiyseniz Zaful sitesinden göz atabilirsiniz.









Do you like to wear colorful clothes even on winter? Well, i like! So here i am with my new pink coat. It keeps me so warm and it is so stylish. You can find it and other color options on Light in the box.

Knit dresses and suits are must have for winter days. So let me introduce you to my new favourite suit. You can wear it as a dress or you can wear it as a sweater and skirt suit. So cool and stylish, right? You can find it on Zaful.

Knit Suit Zaful Örgü Takım,                    Coat Light in the box Kaban


1 yorum:

the creation of beauty is art. dedi ki...

Oh my gosh, that pink coat is gorgeous! I love this.
the-creationofbeauty.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...