14 Ağustos 2017 Pazartesi

Birbirinden Güzel Terlikler

Bu yaz terlikler hiç olmadığı kadar trend. Her yaz sadece sahilde giymelik parmak arası terliklere göz atarken, bu sezon işler değişti. Babalarımızın giydiği eski ev terliği modellerinden, sivri burunlu seksi ve şık modellere kadar pek çok seçenek var. Ben de pek tabi kendime sivri burunlu bir terlik kaptım, hatta bir kaç post öncesinde de giyip paylaşmıştım. Tabi tek modelle yetinmek olmaz, gözümüz hala vitrinlerde, online sitelerde, indirimlerde; öyle değil mi?

Siyah nakışlı terliklerin farklı renk seçenekleri de var ama model kendini en çok siyahta gösteriyor sanki.



Ben de bu sezon gözüme kestirdiğim fashion slippers modelleri bir araya getirip, huzurlarınıza sundum. Var mı beğendiğiniz bir model?


Bu arada terliklerden bahsederken yazın da neredeyse sonuna geldiğimizi unutmayalım. Artık Eylül ayına oldukça az bir zaman kaldı, eh Eylül demek, okul zamanı demek! Daha fazlasına Zaful sitesinden ulaşabilirsiniz. Zaful okula yeni kıyafetleri ile başlamak isteyenler için sosyal medyada da pek çok sürpriz hazırlamış. Bu the link 'e tıklayarak detaylara ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...