2 Ağustos 2017 Çarşamba

Nakışlı T-shirt

Yoksa nakışlı parçaları unuttum mu sandınız? Tabi ki unutmadım :) Bıkına kadar devam etme niyetindeydim. Yeni nakışlı t-shirt ise Zaful sitesinden. Tam yazlık fresh görüntüsünün yanında, kollarında ki fırfır detaylar tam benlik.

Kot eteğim ise kaç yıllık hiç bilmiyorum, her sezon severek giydiklerimden. Kombini de en yeni şirin ayakkabılarım ile tamamladım. İşte hazırım!







I like embroidery pieces and when i saw that beautiful Zaful t-shirt, i was in love with it. I'm glad that i bought it because it is a great piece for summer. I like it's fresh and stylish look.

I wore it with my denim skirt and cute bow tie shoes.So here i am :)

Top Zaful T-shirt,          Shoes Dresslily Ayakkabı,       Bag Stefanel Çanta

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...