28 Ağustos 2017 Pazartesi

En Moda Ürünlerin, En Uygun Fiyatlı Adresi Lizbon!

Herkese iyi haftalar!
Haftanın ilk gününe güzel başlayalım dedim ve başlıktan da anlayacağınız üzere, sizleri yeni keşfettiğim Lizbon sitesi ile tanıştırmaya karar verdim. Siteye girip ürünleri incelediğimde, keşke yaz başında görüp, her güne farklı bir elbise giyebilecek kıvamda hazırlanan, geniş mi geniş koleksiyonun içinde kaybolsaydım diye kendi kendime hayıflanmaya başladım. Tabi geç kalmak bir sorun değil çünkü havalar hala tiril tiril elbiseler içinde salınacak kadar güzel. Gelecek yaza yatırım yapmak ise biz kadınların en önemli işi!
Neden sadece elbiselerden bahsettin sitede başka ürün çeşidi yok mu derseniz, tabi ki var. Ben yazları bir elbise tutkunu haline geldiğim için ilk etapta gözlerim onlara takılıyor. Pek tabi sonbaharda üzerine bir kot ya da bomber ceket giyerek gelecek sezona da uygun hala getirmek mümkün.
Aynı zamanda yeni sezon ürünleri de yavaş yavaş siteye gelmeye başlamış. Bir deri ceketi şimdiden gözüme kestirdim!

Peki bu siteyi neden tercih etmeliyim, diğerlerinden farkı nedir mi diyorsunuz? Gelin anlatayım...

Öncelikle sitede fiyatlar piyasaya göre inanılmaz uygun. Mağazalarda indirimde bile bulamayacağımız fiyatlara ceketten şorta, bluzdan elbiseye pek çok seçenek bizleri bekliyor. www.lizbon.com sitesi yıllardır tekstil ve özellikle modern kadın giyimi konusunda kazandığı deneyimi kullanarak sadece giyim üzerine satış yapıyor. Sitenin deneyimli oluşu da, ürünlerin kalıplarının üzerinize tam oturuşu ve model çeşitliliği ile biz alışveriş severlerin yüzünü güldürüyor.






Ben yaptığım alışverişten çok memnun kaldım. Her bir parçayı giymek için sabırsızlanmaktayım. Hatta almış olduğum elbiselerden, bu çizgili, omzu açık elbiseyi çoktan giydim bile. Hem kumaş kalitesini, hem de dikimini beğendim. Hem oldukça rahat hem de sezon trendlerine uygun bir parça. Beğendiyseniz tükenmeden buraya tıklayıp göz atın derim.

''Peki başka neler aldın? Paketin nasıl gönderildi? ''diye soracak olursanız, hemen onu da anlatayım. Ürünler üst üste koyulup, hediye paketi yapılarak yollanmıştı. Paketi açtığımda yine tüm ürünlerin, ayrı ayrı poşetlendiğini gördüm. Bu detay benim için en önemlisi çünkü nakışlı ya da taş işlemeli bir parça aldığınızda sürtünme yolu ile yolda kumaşı zarar görebiliyor, bu şekilde tüm ürünlerim zarar görmeden elime ulaştı.



İnternet üzerinden kredi kartı ile alışveriş yapmak istemeyenlere de müjde, ürünü teslim alırken kapıda ödeme de yapabiliyorsunuz. Ürünler oldukça hızlı bir şekilde, bir kaç güne elinizde oluyor.

Diğer aldığım parçalara gelecek olursak;

Çizgili parçalara karşı koyamadığım için bu siyah, etek ucu fırfırlı ,uzun elbiseye görür görmez vuruldum. Aynı modelin pek çok renk ve desen seçeneği sitede mevcut. Buradan göz atabilirsiniz.



Çiçekli elbiseler ise yazın olmazsa olmazlarından. Onlarsız bir yaz olabilir mi? Asla. Mor renge de düşkün olunca bu elbiseyi seçtim ama daha önce de belirttiğim üzere sitede çeşitlilik o kadar fazla ki yine aynı modelin farklı desenlerini burada bulabilirsiniz.



Son olarak da sonbahara yatırım yapmayı da unutmamalı diye düşünüp, bu çiçek desenli ince ceketi aldım. Kalıbı, üzerimde duruşu inanılmaz güzel. Buradan daha detaylı inceleyebilirsiniz.



Herkese şimdiden iyi alışverişler dilerim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...