1 Mart 2011 Salı

Bloğunuzu Yedekleyin!

Tekrar merhaba,

Blogger üzerinden eğer bloğunuzu hala görüntüleyebiliyorsanız yakın zamanda adreslerinize ulaşamayabileceğinizden, bloğunu yedeklemeyen varsa mutlaka yedeklesin diye yazayım dedim.

Nasıl yapacağınızı buraya tıklayarak yetenek-sizin bloğundan adım adım takip edebilirsiniz.

Bende wordpress'e taşıdım bloğumu,eğer bu sayfadan bana ulaşamazsanız bundan sonra yazılarımı http://rebeltakipte.wordpress.com/ adresinden okuyabilirsiniz.Ben blogspota ulaşabildikçe gene yazılarımı yayınlamaya devam edeceğim.

Wordpresse nasıl geçerim diye bir çok mail ve yorum aldığımdan ,aşağıda nasıl yaptığımı anlatan bir yazı ekledim,eğer başka bir sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım.

Öncelikle wordpress'de hesabınız yoksa üye olun,daha sonra my accountu tıklatıp ordan tool bölümünden importu seçin.Bu sırada blogspot adresiniz açık olsun,yedekleme yapacağımız yerlerin listesi gelecek ordan bloggerı seçin.Tıkladıktan sonra blogger hesabınıza bağlanmak için izin isteyecek,onaylayın.Onayladıktan sonra bloğunuzun yazılı olduğu yerin yanında import bölümü var,orayı tıklayıp bekliyorsunuz bu sırada tüm yazılarınız kopyalanıyor,hepsi bu.

Ama bloğunuza hiç ulaşamıyorsanız o zaman dns ayarlarını 156.154.70.22 - 156.154.71.22 olarak değiştirin.

Gönül isterki burdaki güzel dostlarımla beraber aynı yerden devam edelim ama burası Türkiye ,her an, her şey olabilir,o yüzden işimizi sağlama almakta fayda var diye düşünüyorum.

Bu duruma herkes çok üzülüyor biliyorum,burada hepimiz çok güzel dostluklar kurduk, eğer hala facebook grubuna katılmayanlar varsa lütfen katılsın.

Destek vermek isterseniz ,
http://www.facebook.com/blogumadokunma
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_170426343004822

12 yorum:

Lu-cyn dedi ki...

word press'de dışa aktardığım bloğu nasıl içe aktarıyorum bir bilgin var mı? bilgisayarıma aktardım blogumu şimdi içe aktarmak istiyorum ama nerden aypacağımı bulamadım..

Unknown dedi ki...

nasıl taşındığını ayrıntılı olarak biliyor musun canım

Lu-cyn dedi ki...

blogumu aynen aktardım. Tools kısmında import'dan yapıyoruz. çok iyi oldu...

AyçA dedi ki...

bende yedekleme işlemini yaptım wordpress de rebelcim peki biliyormusun orda izleyici diye bişi varmı nasıl izliycez birbirlerimizi?

Zeugma dedi ki...

Ben yedeklemiştim zaten.
Bir de DNS ayarlarım yüznden problem yaşamıyorum..
Canım.. Bir blog wordpress'e nasıl taşınır?
Bunu da ayrıntılarıyla anlatabilir misin lütfen? Ama çok vaktini almayacaksa...

Teşekkür ediyorum, sevgiyle...

rebeltakipte dedi ki...

Lu-cyn neyse sorunu çözmüşsün canım :)

BonBon, canım yazımda verdiğim linkte fotoğraflarla tek tek anlatmış yetenek-sizin bloğu ordan bakabilirsin ayrıntılı olarak.

rebeltakipte dedi ki...

aychi, bende henüz nasıl kullanıldığını keşfedemedim wordpress'in,canım şimdi inceliyorum,eğer bulursam hemen paylaşırım

Zeugma, bende de henüz bir sorun yok ama daha sonra olurda ulaşamazsam ya da ulaşırım ama yazı yayınlayamazsam diye taşıdım.
Şimdi ekliycem canım yazıma ayrıntılarını

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

CAnım wordpress çok güzel bir sistem ben kullandığım için takıldığın durum olursa lütfen bana sor elimden geleni yaparım, DNS'leri 156.154.70.22 - 156.154.71.22 olarak değiştirerek te kapanan bloglara ulaştım sonunda...

rebeltakipte dedi ki...

evet bende değiştirdim biraz önce ayarları yoksa açılmıyordu mahkeme kararıyla engellendi yazısı çıkıyordu,neyseki yeniden kavuştum bloğuma ama kesin bir çare değil tabi bu :(
wordpresse de alışamadım henüz,yardımseverliğin için teşekkür ederim,ihtiyacım olunca çalarım kapını o zaman:) ama umarım blogspot herkes tarafından görülür hale gelir en kısa zamanda,yoksa bir süre sonra wordpressden devam ederim yazılarıma.

Lu-cyn dedi ki...

wordpress'de sol altta tools kısmında import var...ordan blogunuzu aynen aktarıyorsunuz...onda problem yok ama asıl sorun bu kadar insana haber vermek ve izlemelerini sağlamak:( çünkü wordpress'de blogspottaki gibi izle diye bir yer yok, ya da ben bulamadım...bilen var mı?

rebeltakipte dedi ki...

bende bulamadım canım,dün akşam biraz siteyi inceledim ama izleyici bölümü diye bir kısım göremedim.blogspota alışmışken başka bir yere taşınmakta pek içimden gemiyor doğrusu bu saçma durumun düzelmesini diliyorum en kısa zamanda.

Lu-cyn dedi ki...

Ben çözdüm canım wordpress'i. Blogspottan çok daha eli yüzü düzgün ve kullanımı rahat.Burdaki gibi izle butonu yok ama insanlar subscribe seçeneğiyle takip edebiliyorlar blogunu. Yani her yeni yazdığın yazı maillerine gidiyor. Böylece daha kolay haberdar olabiliyorlar.Sen de sevdiğin blogları ekleyebiliyorsun paneline burdaki gibi. Ben ordayım, beklerim :)

ottancopten.wordpress.com

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...