8 Mart 2011 Salı

YENİ TREND : KISA TULUMLAR


Kısa tulumlar (rompers) bir süredir ünlülerin sıklıkla tercihi.Bir çok markanın geçtiğimiz yıl ve bu yıl  tulumlara yer verdiğini ve çiçek desenleri ya da parlak renklerle vitrinleri, rafları süslediğini görüyoruz.Hem rahat hem de şık olan bu tulumlardan eğer hala dolabımıza eklemediysek hemen bir adet edinip, trende uymak lazım.

Peki kısa tulumları her tarza göre uyarlayabilirmiyiz,nasıl giymeliyiz,hangi ünlüler tulumları üzerinde görüntülenmiş ya da podyumda ve mağazalar da hangi modeller yer almış.Bol fotoğraflı tulum dosyası karşınızda hanımlar.

(Maskülen ve erkeksi bir görünüm için)

(Bohem bir görünüm için)

(Sportif ve rahat bir görünüm için)

(Metalik etkiyle parlamak ve dikkatleri üzerine çekmek için)

(Feminen bir görünüm için)


Evet gelelim ünlülerin tercihlerine;

Alicia Keys

Blake Lively

Kourtney Kardashian

Jessica Simpson

Kate Walsh

Rihanna

Vanessa Hudgens

Beyonce

Sienna Miller

Kate Moss

Leighton Meester

Nicole Richie






24 yorum:

alice dedi ki...

tulumlar çok rahat oluyo gerçekteen.. ben de geçen yaz bi tane almıştım ama tahmin edemedim o kadar rahat ve güzel durucağını bu yaz bol bol almayı düşünüyoruum =)
ayrıca çok güzel örnekler var çok fikir verdi bana bu post o yüzden ayrıca teşekkür ediyorum =)

AyçA dedi ki...

bunların hepsi çok güzel rebelcim ben özellikle turuncu straplez üstü işli tuluma bayıldım:)

rebeltakipte dedi ki...

alice ,evet bazı modeller hem rahat hem de ne giyicem derdinden kurtarıyor insanı ,tek parçayla rahatlık.işine yaradıysa post ne mutlu bana o zaman:)

aychi ,evet yaa bende onun cepleri ve yakasındaki detayı çok beğendim,rengi zaten bu sezonun trendi :)

mrtha dedi ki...

canımm harika kombinler yapmışsın seçtiğin tulumlara da bayıldım tulum askı sardı bi an beni :))

rebeltakipte dedi ki...

Gök'cüm sorma bende bu araştırmayı yapıp bu kadar tulumu bir arada görünce,şuanda mağazalarda gördüğüm ilk tulumu alabilirim :))

Seda Maç dedi ki...

süper süper kesin alıcam =) bazı modelleredibim düştü ah yaz gelse dışarda kar varken bunlara bakmak içimi ısıttı rebelciğim teşekkürler :)

civciv dedi ki...

ayyYyy ayyy aYyy hepsi de birbirinden güzelmis, uzun tulumlari hic sevmemistim ama miniler bomba *__*


mutlaka almaliyim bu yaz bende ;)))

Öpüyorum seni rebelim benim <3

Unknown dedi ki...

çok çok amaçok şirin kombin önerileri de süper olmuş canım ellerine sağlık biraz cesaret istiyor bunları giymek e tabi fizikde lazım Jessica Simpson gibi olup bunları giymemek lazım

Adsız dedi ki...

çok güzel şeyler paylaşmıssın hepsi süperler..

rebeltakipte dedi ki...

civciv'cim ,evet canım bende beğenememiştim uzunları ama bunlar çok güzel :)

BonBon ,evet canım Jessica Simpson'un durumuna düşmemek lazım :)

Siyah Süt ,beğenmene sevindim :)

fashiONözge dedi ki...

kısa tulum beline kemer harikaaaa:)ne guzel detaylı bir post harikasın senemcim:)

rebeltakipte dedi ki...

Rococosh ,evet canım yaa bu soğuk günlerde insan yazı daha da bir özlüyor

fashiONözge, beğenmene sevindim Özgecim, bende almak istiyorum bunlardan en kısa zamanda :)

Blush dedi ki...

canım mimlendin.

Followupfashion dedi ki...

Eline saglık çok güzel bir post olmuş,Jessica Simpson çok komik görünüyor ona yakıştıramadım hiç=)

Ankyls dedi ki...

thank you for watch ;) !

greetings from Poland!:)

Blush dedi ki...

Bnencee çok ama çok güzeller.
rahat ve seksiler :)

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Ben de çok seviyorum kısa tulumları trend olması ne güzel, dolaptaki kısa tulumlara gün doğdu bu bahar :)) Tabi bahar mevsimini görebilirsek eğer :DD

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

süperler yaz gelsin biran önce :)

BÜTÜ dedi ki...

kombinini yaptigin siyah tuluma bayildim.iyiki hatirlattin hepsi cok güzeller.

ZeynCo dedi ki...

blake ve vanessa favorim çok şekerler üzerlerindekiler de çok yakışmışş=)
sienna daki gibi yüksek bel tulumlar bu sezon cok var ben gece sene oysho dan aynı model beyaz alıp hiç giymmemiştim.=) bu sene artıkk..

goncaninsepeti dedi ki...

böyle görünce çok özeniyor insan gerçekten yaz gelince denyicem ben de :)

Stil Direktoru dedi ki...

Kisa tulumlari oldum olali sevmisimdir.
Yaz gelsin artiiiik=) Öptüm canim

CMOS dedi ki...

Blake Lively nin mavi tulumuna bayıldım!=)

Wear A Smile! dedi ki...

çok güzel post, gerçekten özenle hazırlamışsın.. bir çok kombinasyon fikri verdi.

ben geçen yaz 3-4 tane aldım, en çok da pull & bear'den aldığım jean olanı giydim. dediğin gibi, altına üstüne ne giyeceğim derdi yok, giyip çık.. hem topuklularla hem de düz sandaletlerle kombinle, çok rahat..

http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...