2 Mart 2011 Çarşamba

Kendi Evimden Kovuldum ,Bloğuma Dokunma!

Blogspota erişimi yasaklayarak bir çok bloggerı evinden kovdular ,gelen misafirlerini kapıdan içeriye sokmuyorlar.Yaptığımız paylaşımlar,kazandığımız dostluklar hepsi engellendi!Kimin ne hakkı var sorgusuz sualsiz binlerce bloggera bunu yapmaya.

Oluyor işte herzaman insanları mağdur eden bu ülkede böyle şeyler oluyor.Digitürk'ün açtığı davaya bakan mahkemedeki hakimin internetten ve teknolojiden pek anlamadığını düşünerek kime neyi anlatıcaksın işte.Babamın da dediği gibi bildiklerin ve anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır.Anlamayana laf anlatmak zor tabi.

Uzun bir süre olmadı blog yazmaya başlayalı ama yıllardır bir çok bloggerın takipçisiyim.İlk evlendiğimde yemek bloglarından bakardım tariflere.Her konuda ,her türlü bilgiye ulaşmanın kolay ve güvenilir yoluydu blog,herkes kendi doğrusunu,bilgisini,deneyimini paylaşır çünkü burda.Herkes gibi bende çok üzüntülüyüm bloğuma ve tüm bloglara erişimin yasaklanmasından dolayı.

Bloğuma dokunma kampanyalarına katılarak hem bir blogger hemde blog takipçisi olarak katkıda bulunmaya çalışıyorum ama böyle yasakçı zihniyetli insanlara karşı yapabileceğim daha somut şeyler olabilmesini isterdim doğrusu.

Dns ayarlarımı değiştirerek yayınladığım bu yazıda,kendi evime kaçak yollardan giriyorum resmen.Kendi Evime!!!2 gündür düşünüyorum kara kara ne yapsam diye,adresimi taşıdığım wordpressden mi devam etsem yoksa insan kendi evinden kaçar mı diyerek burda başladığım ve sevdiğim yerde devam mı etsem diye.Sonunda bu postu yayınlayarak verdim kararımı ben.Burdayım, evimdeyim,hiç bir yere de gitmiyorum!!!Bence yazılar devam etmeli,paylaşımlarımız böyle yasaklara boyun eğmemeli ama bu sırada da bloğuma dokunma kampanyaları devam etmeli,desteklenmeli.

Blog okumayı ve yazmayı seven herkesin desteklerini bekliyoruz.Yazdığım her yazıda paylaşmaya devam edeceğim bu linki,yazdıklarım ne kadar kişiye ulaşır hiç bilmiyorum ama sayfamı görüntüleyen herkesten kampanyaya desteği bekliyorum.

http://www.facebook.com/blogumadokunma

11 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

iki gündür bloğumu açmaya çalıştığımda "mahkeme kararıyla erişimi engellenmiştir" yazısını her gördüğümde ki neredeyse dakikada bir açmaya çalıştım :) sinirlerim bozulmuştu
eve geldim şu DNS denilen ayarlarla tekrar uğraştım, teknoloji özürlü ben hallettim konuyu :)
açılıyor...kaybettiğim birşeyi bulmuş gibi, eski bir dosta kavuşmuş gibi sevindim dersem abartmış olmam herhalde
görüntüsüne, isimlerine tanıdık olduklarıma bakınca mutlu oldum
başka bir yerlere taşınmayı ise hiç düşünmemiştim
yola devam...

sevgiyle...

MiskinKek dedi ki...

Ne yazık ki ben epeydir bu sorunla cebelleşiyordum. Zira sıkı bir last fm kullanıcısıyım ve maalesef muyap bilmem nesi oraya mahkeme açmış, sonuç epeydir kapatıldı.

O günden beri, Google dns ayarlarını kullanıyorum. Blogspot kapatılması beni etkilemese de bu şekilde sürekli alternatiflerini aramak zorunda bırakılışımız çok saçma.

İnternetin parasını bir gün verme, faize verdirmesini biliyorlar ama. Kendi pencerelerinden bakan insanların yönetim gücü ne kadar, görünen köy klavuz istemez.

rebeltakipte dedi ki...

Aynur (Küçük Hala) ,evet söylediğine katılıyorum evime kavuştum adeta,meğer ne kadar alışmışım bloğuma,paylaşmaya.inşallah bu saçmalık son bulur da arkadaşlarıma da kavuşurum en kısa zamnda

Miskin Kek,evet canım kendi pencerelerinden bakan insanların yönetim gücü doğru söylüyorsun,bu durumun en kısa zamanda düzelmesini ve bloglarımıza özgürlüğün gelmesini diliyorum

fashiONözge dedi ki...

aynen senemcim,wordpress filan istemiyorum baska ev kiralamak istemiyorum,evimi istiyorum bennnnnn :((ben de komşuyum canım sanaaaa :)burdayız hepimiz :)

rebeltakipte dedi ki...

çok sevindim canım yorumu görünce,merak etmiştim bende seni,bloğumu açıp yazı yazabiliyorum ama resim ekleyemiyorum şuanda malesef,nedenini anlayamadım umarım sorun düzeler de yarın şöyle bol görselli bir post yayınlayabilirim,senin de yeni yazılarını,kombinlerini bekliyorum canım dört gözle :)

fashiONözge dedi ki...

canımsın yaaaa,belki erşimde sorun yaşıyoruz ama birbirimizi nasıl koruyor kolluyor merak ediyoruz baksana :)halbuki blog sayesinde 2 aydır tanışıyoruz ama 1 gun gormeyelim merak ediyoruz.ben de senin ve diğer blogger arkadaşlarımızın renkli bana yeni şeyler değerler katan postlarına kavuşmak için can atıyorum.sevgiler canım komşum :))

rebeltakipte dedi ki...

Evet Özgecim,farkında olmadan bloğuma ve takip ettiğim bloglara ne kadar çok alışmışım meğer.
Evet kısa bir süredir tanışıyoruz ama blog dostlarımı adeta yıllardır tanıyormuşum gibi geliyor bana,özellikle de senin yazılarındaki pozitiflik,eğlenceli satırlar herhalde seni bu kadar yakın hissettiren :)

KURŞUN KALEM dedi ki...

rebelim,off ki off...wordpress'den noolur noolmaz diye bir yedek adres aldım ama bombok bişiy...sanki saraydan atılmış bodrumda farelerle yaşamaya mahkum edilmişim gibi hissediyorum.
Bu olayın arkasında başka dolaplar var yakında kokusu çıkar.Wordpress'e geçmeyin,bekleyin...

fashiONözge dedi ki...

senemcim yaaaa,sağol canımsınnn sen,ilk günden beri destekledin hep :))offff nasıl üzülüyorummm,bir taraftan da seviniyorum,ne kadar da bağlıyız bak özge diyorum :))

Adsız dedi ki...

Canım benim iyi ki buradasın, kalıyoruz tabi ki! ;)

mrtha dedi ki...

bencede yazılarımıza devam edelim canım zaten youtube yasağından sonra değiştirmişti çoğu kullanıcı DNS ayarlarını. giremeyenler de değiştirip tekrar gelirler bloglarımıza umarım..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...