28 Mart 2011 Pazartesi

Yeni Trend : Zarf Çantalar

Bu yıl çoğu çanta markasının koleksiyonunda yer alan zarf çantalar, senenin en trendi modelleri arasında yer alıyor. Zarf çantalar; deri, süet, nubuk gibi farklı dokularda ve büyük,minik,renkli ve sade modelleriyle farklı zevklere hitap ediyor.

1960’lar modasının en önemli detayları arasında yer alan zarf çantalar, bu sene günümüze göre modernize edilen modelleriyle,yeniden biz bayanların vazgeçilmezi haline gelecek.

Şimdi gelin sizler için derlediğim zarf çanta modellerine bir göz atalım,ne dersiniz?


 

Siz neler düşünüyorsunuz bu çanta modelleri hakkında?

15 yorum:

fashiONözge dedi ki...

özlemişim blogunu senemcim yaaa kaç gündür giremiyordum sinir gelmişti:( bugun girebiliyorum yuppiiee :)) çantalara bayıldım beeenn :)ellerine sağlıkkk:)

What's Next dedi ki...

en son sıradaki kate spade'i beğendim ben, gerçek zarf gibi :)

New York Lover D. dedi ki...

Çok beğeniyorum bu modelleri!

Wear A Smile! dedi ki...

ooo hepsi çok güzel! :D
özellikle mankenin elindeki ve silver renk olan hoşuma gitti benim..

http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

Ayshenur dedi ki...

bu madeli cok begeniyorum bende cnm yaa ne güzel modeller böle!

Seda Maç dedi ki...

huuu senem gelmiş hoş gelmiş :)
rebel nerelerde diyordum ben de
çantaların hepsine bayıldımmmm

AyçA dedi ki...

ayy ben de çok beğendim rebelcim hepsi bir birinden güzel hatta bir dahaki çanta tasarımımı böyle zarf şeklinde deneyim bana fikir verdiğin için çok sağol rebelcim:)

civciv dedi ki...

rebelim tskler tatlim <3

zarf cantalar harika, bu sezon cok görecegiz galiba :D

renGaRenK <3 ben sevdim bu trendi :))

Öptüm

Suvarna Gold dedi ki...

I love it ^‿^

Peritozu dedi ki...

Cok sik modeller gercekten...Ozellikle gri olan favorim oldu.

Followupfashion dedi ki...

Çok güzel olmuş bu post senocum,çantalar çok güzel;)

Nameless dedi ki...

bu sezon en sevdiğim canta modeli! ozellikle kırmızı olanlar muhtesem

pembe fiyonk dedi ki...

ellerine sağlık,harika bir kolaj.aslında zarf şeritli olan hem ilginç hemde yazlık <3

The Cat Hag dedi ki...

Wow, what an amazing montage oh clutches.

The Kate Spade one is uber cute! :)


xoxo,
Addie
The Cat Hag

Safa dedi ki...

Merhabalarr bu cantalardan kiz arkadasima dogum gununde almak istiyorum ozellikle kate spade ve morlu siyahli olan cok hosuma gitti kiz arkadasimda cok sevecegine inaniyorum retro seyleri severiz cunku :) bunlar veya bunlar disinda zarf canta nerde bulabilriim istanbulda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...