11 Mart 2011 Cuma

Rococosh'dan Mim Cevapları :)

Bu gün mimlendiğim soruları cevapladıktan sonra bir kaç blogger arkadaşımı da mimlemiştim,en kokoş blogger Rococosh'cum yoğunluğunun arasında değerli vaktini ayırıp soruları cevaplamış ve bana göndermiş.Sizlerle paylaşacağım ama ondan önce,eğer bilmeyenler varsa Rococosh'un kendi tasarımı olan ayakkabılarından da bahsedeyim kısaca.

Kendi tasarımı olan ayakkabılarından 4 tanesini ,izleyicileriyle buluşturacak olan Rococosh'un çekilişine katılmak için son gün 14 mart,birbirinden güzel ayakkabılar için hemen sayfasına tıklayın hanımlar :) Katıldıktan sonra tek yapmanız gereken 15 mart'ı beklemek.


Şimdi gelin verdiği samimi cevaplarıyla Rococosh'u daha yakından tanıyalım,


Hayalinizdeki meslek nedir?

Hayalimdeki mesleğe aslında sahibim.Okuduğu mesleği yapan sayılı azınlığın içindeyim.Ayrıca en sevdiğim şeylerden biri olan ayakkabılarımı tasarlıyor üstelik bir de moda dergisi editörlüğü olarak modadan bassetme hakkı buluyorum kendimde kendi dergimi açarsam bir gün işte ozaman huzurla ölebilirim diyelim :)

Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm nedir?

Canım ben kızım en çok burberry brit chanel chance ve bu kış ta en çok Dior un midnight possion'ını kullanıyorum ilk sıkıldığında biraz ağır gelse de haffledikçe mükemmel kokuyor ve çok kalıcı
Çay mı? , kahve mi? Şekerli, şekersiz sütlü sütsüz?

Aslında ikisinide severim nerede içtiğime bağlı diyelim.Evdeysem çayı tercih ederim şekersiz ve orta açıklıkta :) eğer fal bakılıcaksa şekerli türk kahvesi ve dışarıda biryerde bir şey içeceksem kahve içmeyi tercih ediyorum :) bitki çaylarına da bayılırım günde 3-4 fincan içerim ortaya karışık :)

En önemli makyaj hileniz nedir ?
en önemli makyaj hilem diye bir şeyi yok benim sanırım eyeliner bol rimel ve kırmzı ruj kullanıyorum sır ya da hile gibisinden bir şeyim yok sanırım olursa söylerim :D
illaki ipucu ver dersen far süreceğim zaman altına göz altı kapatıcısı sürüp öyle sürüyorum uçmasın diye diyelim :) bu da hilemi dimi :P

Tam şu an kucağınıza bir cin düşseydi ve üç dilek hakkınız olduğunu söyleseydi,ne dilerdiniz?

Tırsıp kaçar 3 Kulfu biR Elham okurdum hehehhe 3 dilek hakkıma gelince ilk dileğimde dilek hakkımın hiç bitmemesini dilerdim 2.olarak çok mutlu olabileceğim bir çekirdek aile dilerdim şööle evli mutlu çocuklu olanından 3.olarakta sezon modaları çıkmadan ilk benim haberimin olmasını dilerdim sanırım :D

Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği veya tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsaydınız, hangisi olurdu?

Akşam yemeğini seçerdim sanırım en özenli tadını çıkararak yenilen o diye düşünüyorum

Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?

Benim rengarenk olurdu sanırım benim kurdelam. Ben de din dil ırk  ayrımı olmadığı gibi  renk ayrımıda yok bütün renkleri çok seviyorum :)

Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı, bu ne olurdu?

Yüzüğü seçerdim en lazımı o ;)

Sahip olmak istediğiniz yetenek nedir?

Tüm müzik aletlerini çalabilmek isterdim sanırım


Bitince almaya devam edeceğiniz kozmetik ürünü?

Kesinlikle ruj



Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse, tam olarak neyi görmek isterdiniz?

İsterdim ama çok zor bir soru tüm istediklerim arasından seçim yapmak zor

Gizli ünlü aşkınız kim? (Fotoğraf koyun!)

Benim gizli 2 ünlü aşkım var ASHTON KUTCHER VE JOSH DUHAMEL



Neden blog tutmaya başladınız?

Canım sıkıldığında rahat rahat anlatıp mutlu olabilmek,fikirlerimi paylaşabilmek ve senin gibi tatlı arkadaşlarım olsun diye.

Çok teşekkür ediyorum rococoshcum tekrar :)
Bu gün sayfanda bir sürü başarı haberini okudum,çok sevindim başarılarının devamını diliyorum.

4 yorum:

Seda Maç dedi ki...

rebelim çooooook teşekkür ederim iyiki varsın iyiki izlemişim iyiki izlenmişim çoook öpüyorum :***

Seda Maç dedi ki...

buarada yazım yalnışlıklarımdan dolayı kendimden bildiğin tiksindim ama olsun :D

Adsız dedi ki...

hehee güzel cevaplar :) tatlım beni mimledin ama ben onları cevaplamıştım :)
çok teşekkürler :)

Seda Maç dedi ki...

sağol habinoscum :*
çekilişim ertelendi blog yasağını araştırmadan bana çemkiren bir izleyicim sağolsun :((

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...