17 Mart 2011 Perşembe

Sarı Alarmı!!! Sararmayan Kalmasın :)

Bu yıl canlı, cıvıl cıvıl renkli aksesuar ve giysiler moda biliyorsunuz ama bunların içinde şu sıralar ünlülerin tercihi, güneş gibi parlak olan sarı renk elbette.

Benim giymeyi pek tercih etmediğim bazı renkler vardır bunların başında da sarı gelir ama bu fotoğrafları görünce siz de benim gibi fikir değiştirip hemen sarı giysi ve aksesuar alışverişine çıkabilirsiniz hanımlar.





Ashlee Simpson

Paris Hilton

 Kristen Stewart

Jessica Lowndes

Olivia Palermo

Kylie Minogue

Ashley Tisdale

Elle Macpherson

Drew Barrymore
Diane Kruger 

 Eva Longoria




13 yorum:

shoe devotee dedi ki...

Sarı bronz veya esmer tende harika duruyor. Ben kendime pek fazla yakıştırmıyorum, maalesef beni çok solgun gösteriyor. Ama esmer ve bronz tenli kadınlar bence bol bol giysinler. Onlara gerçekten çok yakışıyor. :)

KURŞUN KALEM dedi ki...

Rebelcim hiç sevmiyorum sarı giysiyi,ben yaz kış beyaz,siyah,krem ve gri giyenlerdenim...sarıyı bir tek mayo ve bikinide düşünebilirim sanırım...

Followupfashion dedi ki...

Sarı rengi çok kullandığımı söyleyemecegim,ama bazı sarı elbiselere de gözüm kaymadı değil=)

rebeltakipte dedi ki...

shoe devotee ,evet yazın bronz tene bende çok yakıştırıyorum doğrusu

KURŞUN KALEM ,bende sevmem aslında, daha doğrusu pek kullanmam bu rengi ama fotoğraftaki bazı şeyleri çok beğendim,artık ön yargılı davranmamaya kara verdim sarı renge :))
bu arada artık yazmıyorsun bekliyorum yeni yazılarını dört gözle,ya da farklı bir yerde mi yazıyosun??

Followupfashion ,h&m'de haftaya güzel sarı parçalar bulursak hiç düşünmeden alalım bence Didocum :)

Wear A Smile! dedi ki...

kylie'nin pantolonu felaket! sarı veya diil, hiç olmasa daha iyi olurmuş :)
ben sarı çok severim ama tonu önemli. geçen yaz arkadaşımın düğününde bcbg'nin limon küfü bir tuvaletini giyip mor aksesuarla kombinlemiştim, çok beğenilmişti.. :)

ZeynCo dedi ki...

çok mutlu oldum=) cok guzel bir post olmuş. Sarı pantolon seçimimle gurur duydum bian haha=)

Giz dedi ki...

sarı ve griyi yanyana çok seviyorum ben :) çarpıcı olmak için de sarı ve siyah, arı maya gibi diyor kimileri bence öyle değil :)) pastel sarı da ayrı bir güzel...

Adsız dedi ki...

göze batmayan sarının bi tonu olursa tercih ederim ama harici tercih etmediğim bi renk..sarı topuklu hariç hepsi çok güzel..

fashiONözge dedi ki...

senemcim harika br post,ilham kaynagııı :))

Noone dedi ki...

I actually don't own that much yellow...but it's definitely a flattering color in the summer, with a tan!

civciv dedi ki...

her postun gibi , bunu da cok sevdim rebelim <3

resim secimlerin harika... gözüme carpan bir iki güzel parca var, carsi da bir göz gezdirim bari :DD

yaza kadar, adima yakisan SARI bir sey almaliyim *___*

iyi haftasonlari canimcim

civciv <3

üzüm kuşu dedi ki...

benimde sarı babetlerim var dolabımdaki tek sarı şey o kadar modayı takip eden bir insanım işte:)

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Neyseki çok sevdiğim bir renk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...