11 Mart 2011 Cuma

Mimlendim

Yazılarını yakından takip ettiğim Blush'cım beni mimlemiş.Hemen başlıyorum bende o halde soruları cevaplamaya :)

Hayalinizdeki meslek nedir?

Aslında hep dekoratör olmak istemişimdir,mobilyalara,ufak ayrıntılara,duvar kağıtlarına,şirin dekoratif parçalara dekorasyonla ilgili her şeye ilgim yoğundur.Birbirinden farklı evleri ,karşındaki kişinin zevkine göre dekore etmek,kendine göre yorumlamak zevkle yapılacak bir meslek bence :)


Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm nedir?

Kışın nedense daha ağır parfümleri yazın ise çiçek kokulu daha hafif parfümleri tercih ediyorum.
Kışın en çok kullandıklarım jean paul gaultier ve avon'dan far away.

Çay mı,kahve mi?Kaç şekerli?Sütlü,sütsüz?

Kahveyle pek aram yoktur ,tabi çikolatalı ve sütlü olunca iş değişir :)


Çayıda sohbetle severim ,kahvaltıda bir bardak yeter bana :)Doğadan'ın yeni çıkardığı büyülü bohça serisi çayları harika,şu sıralar güllü yeşil çayı favorim oldu,yeşil çay severlere tavsiye ederim.


En Önemli Makyaj Hileniz Nedir?

Çok ağır makyajdan kaçınırım özel günler dışında,sadece bir allık ,göz kalemi ve rujdan oluşur günlük makyajım.O nedenle hile denecek özellikte bilgilere sahip değilim makyaj konusunda.Benim makyajda en önem verdiğim yer gözlerdir,dozunda eyeliner çekilmiş,kalem sürülmüş,kahve gibi doğal tonlarda veya koyu renklerde far kullanılmış göz makyajından güzeli yok benim için :)


Tam şu an kucağınıza bir cin düşseydi ve üç dilek hakkınız olduğunu söyleseydi,ne dilerdiniz?

Doğrusu dilenecek çoğu güzelliğe sahibim.İyi ve sevgi dolu bir eş,şirine bir kız ,Allah'a çok şükür sağlığımız da yerinde.O nedenle bu 3 dileğim herhalde kendi zevkime yönelik şeyler olurdu.Daha çok gezip tozabilmek için,evde en güvenilirinden kızımı emanet ettiğimde gözüm arkada kalmayacak bir yardımcı,

Ailece güzel ve uzun süreli bir yaz tatili

ve blogspotun acilen yasaklardan arınıp açılmasını dilerdim.


Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği veya tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsaydınız, hangisi olurdu?

En sevdiğim öğün olan kahvaltıyı seçerim herhalde.


Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?

Bir mor sever olarak mor seçerdim herhalde :)

Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı, bu ne olurdu?

Tek bir tane mi? Tek takıyla ömür mü geçer! Ama madem seçmek lazım yüzük olsun o halde :)



Sahip olmak istediğiniz yetenek nedir?

Her tarz dansı kusursuz ve en iyi şekilde yapabilmek isterdim.


Bitince almaya devam edeceğiniz kozmetik ürünü?

Oriflame'in giordani gold makyaj paleti,burdaki allık tam benlik yanaklara hafif bir bronzluk verişini seviyorum,farlarından da memnunum.Aynalı oluşu ve çantada fazla yer kaplamadığından acil müdahaleler için hep yanımda bulunur,tek parçayla,allık,ruj ve farın bir arada olması güzel :)



Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse, tam olarak neyi görmek isterdiniz?

Kesinlikle isterdim,mesela 100 yıl sonra teknoloji de ne gibi gelişmeler olacak öğrenmek,hatta günümüze getirme şansım olsa hemen ne var ne yok getirmek isterdim :)


Gizli ünlü aşkınız kim? (Fotoğraf koyun!)

Benim aşkım kocişim,canım benim herşeyim ama gene de soruyu boş geçmek olmaz, bir düşüneyimmm en beğendiğim ünlü kim diyeee sanırım Enrique Iglesias aralarında ağır basan :)



Neden blog tutmaya başladınız?

Sevdiğim şeyleri paylaşmak,canım sıkıldığında yazmak,içimi dökmek, için :)



Evet şimdi sıra geldi bu mimi diğer bloggerlara iletmeye,eğer yapmadınız ve yapmak isterseniz,


fashionözge,followupfashion,civciv,yaşam stil,rococosh,bonbon,habinos'a  ve yapmak isteyen tüm bloggerlara gönderiyorum bu mimi.

14 yorum:

Followupfashion dedi ki...

Ne güzel cevaplamışsın fotoğraflarla,keyifle okudum;)

Adsız dedi ki...

çok güzel mim olmuş fotoğraflarda renk katmış :))

shoe devotee dedi ki...

Seni daha yakından tanımış olduk, çok iyi oldu bu post. :) Bu arada dekorasyon fotoğrafları olağanüstü. Kahvaltı konusunda hemfikiriz, günün en zevkli öğünü. Hele aileyle yapılanını hiçbir şeye değişmem. Ayrıca ben kız çocuklarını çook seviyorum. Tabi her çocuk sevilir ama benim için kız çocuğunun yer apayrı. Prensesi benim için öper misin? :)

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

CAnım ilk fırsatta mimi cevaplamak için işe girişicem söz... :)

Stil Direktoru dedi ki...

Far Away süperdir zaten en çok satanlar arasında HK'de görünce al bu da benden dedim .)

rebeltakipte dedi ki...

Followupfashion ,Didocum senden de bekliyoruz vaktin varsa :)

Siyah Süt ,Beğenmene sevindim canım ,senin miminide zevkle okumuştum:)

shoe devotee, öptüm bile canım çok teşekkür ederim güzel yorumun için sana da göndericektim bu mimi aslında ama sayfanı ingilizce yazdığından yayınlarmısın bilemedim doğrusu,yapmak istersen takipçilerin cevapları okumayı çok ister eminim ,tabi önce ben :)

Sihem Tachouli / Yaşam Stil ,bu mim hoşuma gitti benim ,eğlenceliymiş,vaktin olduğunda senin sayfandan okuruz artık cevapları :)

rebeltakipte dedi ki...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ ,evet bende sendenim :) çok seviyorum bu parfümü o kadar uzun zamandır kullanıyorumki,ilk ne zaman başladım hatırlamıyorum :)

Unknown dedi ki...

oriflame makyaj paletini ilk kez görüyorum çok beğendim

mimlenmişim çok teşekkür ederim canım. En kısa zamanda yanıtlayacağım öpüyorum

fashiONözge dedi ki...

canımmm yaa dileklere bayıldıımm:)umarım hayatında herşey dilediğinden de güzel olur:)
jean paul bnm de favorim,bnmkinde şişenin ustunde dantel var tek fark o galiba koku farklı olabilir gerçi ama olsun:)
mim için tesekkürleeerr,yazayım ben de ,senin ki çok guzel ama yaa:)resimli filan:)

SvGLove dedi ki...

Rebel'cim ne guzel oldu bu mim; saha cok tanimis olduk seni;)
Ozellikle dileklerini ve dans istegini cok sevdim;)

Marcela Gmd dedi ki...

Que post, tan bonito y trabajado!!!! Buen fin de semana. Besos Marcela.

mrtha dedi ki...

büyülü pohça serisini ben hala denemedim yahu en kısa sürede deniyim güzel cevaplar canım :))

ibegum. dedi ki...

:) dekorasyon fotoğraflarındaki ikinci eve bittim! tam benlik..
blogunu da çok ama çok sevdim,o da tam benlik:)

http://thebeehivee.blogspot.com bu da benim blogum,bu yasaklı günlerimizde ziyaret edersen çok sevinirim:)

Wear A Smile! dedi ki...

mim nedir?? :S

http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...