8 Aralık 2010 Çarşamba

Bu bir merhaba yazısıdır :)

Bir kaç sene önce bir hevesle ve yeni evli olmanın şevkiyle yemek bloğu açıp yeni öğrendiğim tarifleri yazıp,görüntülemeye başlamıştım  :) 
Ama geçen sene temmuz ayında güzeller güzeli bir bebeğim olunca herşey DURDU tabi, kimse bana bebek bakmanın bu kadar zor olacağından bahsetmemişti ,hamilelikte oysa ne kolay geliyor herşey insana ,bir an önce bebeğiyle sağlıklı bir şekilde kucaklaşmak istiyor insan.Ama bebiş doğunca artık senin hayatın diye birşey de kalmıyor minik kızımız bizi yönetiyor ,ona oluşturmaya çalıştığımız düzene bağlanıyor da diyebiliriz yok yemek yiyecek yarım saat sonra ,yok uykusu geldi derken evden çıkılmıyor :)

 Neyse esas konuma geleyim bu bir merhaba yazısıydı temadan şaşmayalım , ocakta kızım artık 1.5 yaşına geliyor ,ilk bebeklik günlerindeki zorluğu atlattığım için artık kendime ayıracak ,yeni şeyler keşfedicek az da olsa zamanım oluyor , bu nedenle de artık elime geçen kolay tarifleri ,hamilelik sonrasında kilolardan kurtulmanın yollarını(en çok benim ihtiyacım var buna ,belki bana da bir faydası olur, insan kendine bakmaya zaman bulmalı mutlaka),yeni çıkan ürünleri, yeni trendleri,moda hakkında ve aklıma gelen benim için değerli olan her bilgiyi artık sizlerle burdan paylaşıcam,beni izlerseniz çok sevinirim :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...