13 Aralık 2010 Pazartesi

Oooofffffffff çok açımmm :(

Güne yeni programıma başlamaya kararlı bir şekilde başlayıp,halen uygulamaya devam etmekteyim,gerçi daha günün yarısındayız ama olsun:)

Sabah kahvaltıda yediklerim:

1.5 ince dilim ekmek
Kibrit kutusundan biraz büyük beyaz peynir
1 yumurta
3 adet zeytin

Öğle yemeğinde yediklerim

2 kaşık markarna
1 ufak parça tavuk kalça
3 kaşık yoğurt

Öğle arasında da Eti form limonlu yemeyi düşünüyorum ama şimdiden acıktım ben :)


Akşamada bol yeşillikli sadece 1 kaşık z.yağlı bir salata yemeyi planlıyorum.Belki sonrasında da orta boy bir elma :)

Neyse yavaş yavaş alışıcak bünye tabi,alışmışım ne zamandır elime geçeni yemeye.Artık kendime dur deme vaktim geldi de geçiyordu yani.

Bu sabah aslında aç karna tartılıp size başlangıç kilomu yazıcaktım böylece haftadan haftaya tartılıp ne kadar kilo verdiğimi görücektim ama unuttum.O nedenle artık yarın sabaha kaldı bu uygulama.

Henüz spor yapmaya vakit bulamadım minik kızım ve evin işleri dolayısıyla,o yüzden artık akşam kızım uyuduktan sonra yapmayı planlıyorum.Bu günlük 20 dk ile başlasam yeterli olur herhalde ,değil mi :)

2 yorum:

Abiye Dünyası dedi ki...

Diyetiniz nasıl gidiyor bilmiyorum ama bende açıımm..:((yani diyetteyim;)

rebeltakipte dedi ki...

Bende rejimime devam etmeye çalışıyorum ama arada kaçamaklarım çok ondan devam etmedim konuya biraz daha kendimi adapte edeyim,yazıcam bu konu hakkında :))

Salata ya da kepekli etiform tavsiye ederim açlığı bastırmaya :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...