18 Aralık 2010 Cumartesi

Hangi Dantel Elbiseyi Seçerdiniz?

Giyimde dantel gerçekten de çok yakışıyor biz bayanlara,geçen gün mağazalarda gezinirken bir sürü dantelle bezenmiş elbise,etek,bluz görünce,dantelle ilgili bir post hazırlayayım dedim.

Evet siz aşağıdaki elbiselerden hangisini seçersiniz?Ben aralarından en çok Taylor Swift'in elbisesini beğendim,üst kısımda dantelle başlayıp alt tarafa doğru payetlerle işli olmasını çok sevdim.



Yeni yıl da ne giysem acabalarıma hala bir son verebilmiş değilim,hala arayış içindeyim,elime farklı modeller geçtikçe sizle yeni yıl için elbise seçeneklerini paylaşmaya devam edeceğim.

Bir sonraki postum bu gün ne giydim temalı olucak,eh blog yazıpda bu gün ne giydim bölümü olmazsa olmaz,değil mi :)

1 yorum:

weekend lover dedi ki...

dantel hastasi olarak hepsini begendim ama Taylor'inkine sahip olabilmeyi isterdim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...