30 Aralık 2010 Perşembe

Yılbaşı Kıyafetinizi Seçtiniz mi?

Evet yeni yıla girmemize sadece 2 gün kaldı.Artık yılbaşında giyilicekler seçilmiş,hediyeler alınmıştır değil mi?

Ben hediye alımımı tamamladım ama hala daha ne giyeceğime tam karar vermiş değilim doğrusu.

Peki siz karar verdiniz mi,yeni yıla girerken giymek için nasıl bir seçim yaptınız?

Beyonce tercihi gibi ateş kırmızısı bir elbise mi? 


Blake Lively gibi Siyah-Beyaz Kombin mi?

Sarah Jessica Parker gibi sade ve romantik mi?




Yoksa Vanessa Hudgens gibi ışıl ışıl mı?



5 yorum:

Olé dedi ki...

kirmizi diyorum, tonu biraz koyu olursa makbulumdur :)bir de altina siyah corap olmamali.
Bu arada, iyi seneler :)

balgözlükız dedi ki...

ben siyah elbise ve kırmızı çorap giymeyi düşünüyorum :)

Adsız dedi ki...

ben ışıl ışıl olucam inşallah=)

rebeltakipte dedi ki...

Olé bencede daha bordomsu kırmızı iyi bir seçim olabilir :)Sanada iyi seneler

bal gözlü kız, siyah elbise her zaman kurtarıcıdır zaten ama kırmızı çoraplarla canlandırınca bambaşka bir görünüm çıkıyor ortaya tabii,tam yılbaşılık :)

Tugba Yurtsever dedi ki...

kırmızı!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...