9 Aralık 2010 Perşembe

Yeni güne merhaba


Aralık ayını çok severim,yeni yıla geçmemiz için kalan son ay olduğundan mı yoksa yılbaşı gecesi ailecek kutlamalarımız ve hediye ayı olmasından mı bilmem ama çok severim.Tek tek sevdiğim kişilere ufak tefek şeylerde olsa mutlaka hediye almaya özen gösteririm.Hediyesiz yılbaşı mı olur yaa :))



Her aralık büyük bir heyecanla yeni yıla girmeyi beklerim sanki hayata yeniden başlıyormuşum gibi yeni yılda artık beni üzücek şeylerden uzak durucam,kendime daha çok vakit ayırıcam, daha bakımlı olucam ve liste uzar gider... Kendime ilk yılın ilerki zamanlarında büyük ihtimalle gene tutamayacağım sözler veririm.

Bu yılki listem biraz daha farklı artık şu boğazımı tutmayı öğrenicem canım her sıkıldığında kendimi mutfağa atmıycam,her üzüntümü çikolata yiyerek hafifletmeye çalışmayacağım diye.Malum doğum sonrası üzerime eklediğim kilolar artık canıma tak etti ama hala vermek için adam akıllı bir girişimde bulunmuş değilim.Her gün yeni bir diyet listesi bulmakla olmuyo uygulamaya başlamak lazım artık.

Ama bebişim sağolsun bazen o kadar yaramaz ve aksi oluyorki, ne öğün takibi yapabiliyorum ne az da olsa bir kaç spor hareketi yapmaya,gün boyu birşeyler yesin diye çabalamakla geçiyor vaktim.Yakınlarda da bana yardımcı olacak kimsem olmadığından nefes almaya bile zor vakit buluyorum desem yeridir.

Off gene acıların kadınıyım moduna soktum kendimi,hemen ufak bunalımımdan çıkayım.Ne diyordum ben yaa yeni yıl yeni umutlar :)



Yeni yıla nasıl girersen bütün yılın öyle geçer demişler,o nedenle haftaya pazartesiden itibaren yapabildiğim kadar yediklerime dikkat etmeye ve boş vakit bulduğum zamanlarda da evde yapılabilecek spor hareketlerini yapmaya çalışıcam ve sizlerle paylaşacağım,belki benim gibi bir türlü başlayamayanlar da bana eşlik eder.Eğer yeni başlayan ve başlayacak olanlar varsa bana yaptığınız diyetlerden ve spor hareketlerinden mutlaka bahsedin,haberlerinizi bekliyorum.

Şimdilik kaçıyorum,gün içinde yeni bir post yayınlayabilirim beni bekleyin :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...